Структура за темами

  • Розклад уроків та гуртків на ІІ семестр 2017-2018 н.р.

    Розклад   уроків    та   гуртків   для  учнів   2-Г   класу

    Картинки по запросу малюнок для учнів

    Понеділок                                       

    1.      Математика

    2.      Українська мова

    3.      Фізична культура  

    4.      Інформатика

    5.      Літературне читання 

     

    Вівторок

    1.      Літературне читання

    2.      Фізична культура  

    3.      Математика

    4.      Українська мова

    5.      Англ. Мова

    6.      Класна година

     

    Хореографія 14.00,

     футбол 16.00

     

    Середа

    1.      Літературне читання

    2.      Математика

    3.      Музика

    4.      Українська мова

    5.      Англ. Мова


    Спортивна аеробіка 13.20

     Художня студія 15.00

     

    Четвер

    1.      Природознавство

    2.      Образ. мистецтво

    3.      Трудове навчання

    4.      Основи здоров’я

    5.      Англ. Мова

    6.      Батьк. гурток

        «Цікавими стежинами»

     

    Хор 13.00

     

    П’ятниця

    1.      Літературне читання

    2.      Математика

    3.      Фізична культура  

    4.      Природознавство

    5.      Інд. та групові заняття

     

     

    Субота

    Козацькі єдиноборства  16.00

     




  • Ця тема

    Традиції українців на Різдво Христове

                     7 січня - Різдво Христове

                                                              

    Різдво Христове — велике християнське свято, день Народження Ісуса Христа, Спасителя світу і Відкупителя людей з полону гріха. Свято Різдва Христового вважається другим після Пасхи (Великодня) великим святом, хоча у багатьох католицьких країнах народне благочестя досі відводить йому головне місце серед свят.

    Різдвяна легенда

    Свято Різдва належить до великих християнських, так званих Дванадесятих неперехідних свят, та має п'ять днів передсвяткування і шість днів післясвяткування і завершується святом Обрізання Господнього.

    Цього дня сталася велика для всього християнського світу подія — народження Ісуса Христа у Вифлеємі (Ісус у перекладі з єврейської означає «спасіння»). Усі християни переконані, що Ісус Христос був посланий Богом на землю задля спокутування гріхів і спасіння людства. Старозавітні пророки провістили місце і час народження Спасителя світу — 5508 рік від створення світу. Отже, 7 січня — це день народження Сина Божого на землі. Від цього дня починається відлік часу.

    Згідно з переказами Євангелія, мати Ісуса Христа Марія та її чоловік Йосип жили в Назареті, а до Вифлеєму прийшли, виконуючи наказ правителя Августа з'явитися всьому населенню на перепис. Оскільки на перепис населення Римської імперії зібралося дуже багато людей, Марія та Йосип не змогли знайти місця для ночівлі, а тому їм довелося шукати прихистку в невеликій печері, де за поганої погоди зазвичай ховалися чабани. Там Марія і народила Сина Божого. Тоді янгол спустився з неба й повідомив чабанам, які в цей момент не спали, що Бог народився. Чабани перші прийшли вклонитися немовляті.

    На небі засяяла Вифлеємська зоря, що сповіщала світу про народження спасителя та вказувала шлях до Царя всіх людей. За пастушками до печери з Марією та Ісусом Христом прийшли язичницькі мудреці й принесли Богу подарунки: золото, ладан і миро. Золото символізувало царську владу, ладан — Божу волю, смирно — долю пророка. До речі, саме тих давніх часів сягає традиція виготовляти вифлеємську зірку та прикрашати нею новорічну ялинку.

    Пославши свого Сина на землю, Бог-отець намагався показати людству важливість любові, добра, співчуття та взаєморозуміння між людьми. День народження Ісуса Христа — найбільш широко шанований день народження у світі. Люди різних соціальних верств, матеріального становища, переконань і поглядів не минають це свято своєю увагою.

    Історія свята

    Історична наука вважає, що Різдво запозичене християнами з язичеських культів. У стародавніх релігіях відзначалося народження богів – давньоєгипетського Осіріса, давньогрецького Діоніса, давньоіранського Мітри та ін. Дати цих свят припадали на кінець грудня – початок січня, дні зимового сонцестояння, "повороту до весни".

    У процесі свого становлення християнська церква поступово витісняла давні свята. Утверджуючи християнство та вчення про єдиного Бога на теренах Київської Русі, перші отці церкви переосмислили язичницьку атрибутику у християнському контексті та зберегти у церковній традиції чимало з того доброго та істинного, що існувало в язичництві. Зокрема - сільськогосподарський хліборобський календар, який багато в чому був розроблений ще в язичницькі часи. Таким чином, в Україні, як і в інших країнах світу, день початку нового сонячного, хліборобського, року отримав новий, християнський зміст, як Різдво, свято народження Божого Сина, Спасителя світу.

    Відповідним чином була змінена й обрядовість, магічні дії й обряди язичництва були замінені на молитви й обряди прославлення і прохання до Всевишнього, щоб у наступному році він дав людям добрий урожай. Відповідно до нового вчення був дещо переосмислений в плані символіки і обрядовості, але по суті залишений без змін, звичай поминання предків, старих дідів, праотців, які згідно православного вчення за свої добрі вчинки, зокрема відносно своєї родини, мають вічне життя у Бога в небесних поселеннях серед святих і праведників. Так само як на святковому богослужінні, у святкуванні Різдва мали брати участь усі приналежні до родинного кола. На Святому Вечорі властиво зосереджується взагалі головна увага свята, і на саме Різдво залишається тільки Служба Божа в церкві та відвідування і гостювання родичів та знайомих з відповідними розвагами та забавами.

    Спочатку 6 січня було потрійним святом народження, хрещення й богоявлення Христа. У IV столітті 25 грудня стали відзначати народження, а 6 січня — хрещення та богоявлення. І лише наступного століття Різдво Христове міцно увійшло в життя християн. Розбіжність у святкуванні Різдва західними і східними церквами викликана тим, що вони користуються різними календарними системами. Православна церква святкує його 7 січня (25 грудня за старим стилем), а католицька церква — 25 грудня за новим стилем. У X столітті християнство було запроваджено на Русі, й відтоді свято Різдва Христового стало невід'ємною частиною нашої культури.

    Традиція різдвяного святкування

    Різдву, за церковним статутом, передував чотиритижневий Різдвяний піст (Пилипівка), з 27 листопада до 6 січня. У цей час виконувалися всі хатні роботи: світлицю білили, прибирали розписами, вивішували найкращі рушники, розкладали килими. Покуття оздоблювали особливо урочисто й прикрашали запаленою свічкою чи лампадою. Тут ставили перший символ усіх трьох зимових свят — дідух (сніп з колосків жита чи пшениці, зібраних наприкінці жнив). Зерно з дідуха зберігали до весни, примішуючи потім до посівного — для забезпечення багатого врожаю. Особливого значення надавали різдвяній погоді. По ній визначали майбутній врожай. Різдвяні свята в Україні, за язичницькою традицією, пов’язані із культом предків, з шануванням душ померлих. Відтак, узвар і особливо кутя, які обов’язково мають бути на кожному столі – насправді є поминальними стравами.

    Вранці 7 січня українці йшли до церкви, щоб віддати шану новонародженому Христові. Після закінчення церковної відправи родина знову збиралася на святковий обід, який вже не був пісним, та починалася велика різдвяна гостина. Сало, печінка, ковбаса, різні смаженості та копченості, все за чим сумувала під час посту душа, повинно стояти на столі.

    По обіді наступає час заслуженого відпочинку. В гості ж потрібно йти вже після обіду. Одружені діти, як правило, йдуть до своїх батьків. Дуже давньою є українська традиція миритися в цей день, пробачати одне одному образи, вільні й мимовільні, щоб на повну міру відчути радість життя.


  • Розклад гуртків

    Понеділок - хореографія 13.00 - 14.00

                         акробатика 15.00 - 16.00


    Вівторок -  спортивна аеробіка 13.00 - 13.00


    середа - чарівна логіка 12.00 -13.00

                    хор 13.00 - 14.00

                    художня студія - 15.00 -16.00




    • вивчення букви Мм









      • Закріплення букви Нн

           

             

        • Виконай цікаві завдання з вивченою літерою Нн

                         Нн 

          1. Прочитайте вірш. 

          На довгу нитку намистини 

          Настуся хоче нанизать. 

          Вона, напевно, буде нині 

           На нашім святі виступать. 

          2. Запишіть каліграфічно. 

          Нн На Нв Нр ні ін. нм ня Наум  Інна Нонна 

          3. Запишіть слова і запам'ятайте їх правопис 

          Новини Ніна Анна 

          4. Запишіть слова з подовженими звуками, поділяючи їх на склади. 

          Навчання, писання, змагання, знання каміння. Зробіть звукову модель до слова знання. 

          5. Утворіть слова за зразком. 

           Уміти - уміння, 

          шити - …. 

          Жити - … 

          малювати -

          • Хто такі комахи?



             


             

             


             


            • Яка користь від тварин?

                  


                     




                 


                 


              • Вивчення букви "я"

                      

                   

                     

                    


                     



                   





                • Цікаві завдання з буквою "я"

                     

                      



                       


                      




                  • Для любителів математики - додаткові завдання

                         

                      


                       

                       


                     

                      


                     


                     

                    • Хто такі комахи?

                       

                       

                       


                       


                       


                       

                       

                       



                      • Правила безпечної поведінки учнів під час осінніх канікул 2017р.

                                      ПАМ’ЯТКА З БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДЛЯ УЧНІВ

                        ПІД ЧАС ОСІННІХ  КАНІКУЛ

                         

                        Коли ідеш на канікули, ПАМ'ЯТАЙ:

                         

                        1. Про дозвіл гуляти лише у призначених для цього місцях: на ігрових майданчиках, біля будинків, школи, у скверах і парках.

                        2. Про суворе дотримання правил дорожнього руху, про поведінку у транспорті, при посадці і висадці із транспорту.

                        3. Про дотримання правил протипожежної безпеки при користуванні електроприладами (телевізором, праскою, холодильником) та газом.

                        4. Про правила поведінки у місцях громадського перебування (під час екскурсій, культпоходів, зустрічей тощо).

                        5. Про правила поведінки біля ліній електромереж, залізничного полотна, поблизу водоймищ, на воді та льоду, поряд із будівельними майданчиками, відкритими люками, біля відкритих вікон, на балконі, сходах тощо.

                        6. Про правила користування і правила поведінки у ліфтах.

                        7. Про правила користування гострими, колючими предметами, ліками, протипожежним, сільськогосподарським, будівельним та іншим інвентарем.

                        8. Про необхідність мити руки  перед вживанням їжі, після ігор, фізичної праці, відвідування туалету.

                        9. Про категоричну заборону:

                        - чіпати незнайомі і вибухонебезпечні предмети;

                        - грати на проїжджій частині улиці або поблизу неї;

                        - відходити далеко від будинку, в якому мешкаєш;

                        - обігрівати приміщення газом;

                        - розпалювати вогнище;

                        - лазити по деревах і дахах;

                        - грати із чужими тваринами;

                        - збирати незнайомі види грибів і ягід;

                        - пити сиру воду;

                         - самостійно виїзджати за місто, в ліс без супроводу дорослих (вчителів або батьків);

                        - вступати у контакт та впускати у квартиру або будинок незнайомих людей;

                        - перебувати на вулиці пізніше, ніж о 21.00.

                         

                         

                        ОБЕРЕЖНА ПОВЕДІНКА ПІД ЧАС КАНІКУЛ –

                        ЗАПОРУКА ЖИТТЯ І ЗДОРОВ'Я!

                        ПРИЄМНИХ ТА БЕЗПЕЧНИХ ВАМ КАНІКУЛ!!!

                         

                                        

                         

                         

                        ПАМ'ЯТКА ДЛЯ УЧНІВ

                        1. Допомагати товаришу. Не чекай, коли тебе попросять, допомагай коли бачиш, твоєї допомоги потребують інші.

                        2. Поважати старших. Поважай не тільки вчителя, батьків, а й усіх людей.

                        3. Пам'ятай: кожен дорослий гідний поваги як трудівник, як людина. Не засмучуй дорослих своїми поганими вчинками.

                        4. Навчатися та працювати на совість. Не дозволяй собі лінуватися, не чекай, коли, тебе змусять готувати уроки, примушуй себе сам.

                        5. Щодня робити хоча б одну добру справу. Будь чуйним: заспокой малюка, що плаче, пограйся з молодшим братом, сестрою, за невдачі підтримай товариша, допоможи мамі готувати обід або прибрати кімнату; переведи неспроможну людину через перехрестя; допоможи людині похилого віку; донести сумку з продуктами до житла; зроби закупівлю продуктів для інваліда.

                        6. Відпочивати й розважатися розумно, не заважаючи іншим працювати й відпочивати. Гуляючи містом, не галасуй, не кидай каміння, не зривай квітів, будь стриманим. Учися грати з товаришами, підкорятися загальним правилам гри.    

                                                     Це можуть усі, це можеш і ти!

                        1. Рано лягати спати і рано вставати.

                        2. Мати багато товаришів і серед них обов'язково вірного друга.

                        3. Займатися цікавими для себе справами тоді, коли виконано основну роботу.

                        4. Забувати образи, але пам'ятати, коли й за що ти образив іншого сам.

                        5. Не опускати рук перед труднощами. Якщо бути наполегливим — усе вдасться!

                         

                         

                         

                                          

                                                              Поради щодо спілкування:

                        - Ставлення людей до вас ніби віддзеркалює ваше ставлення до них.

                        - Хто любить людей, того й люди люблять.

                        - Виявляйте ініціативу в приязному ставленні до інших.

                        - Цікавтеся людьми, що оточують вас, їхніми турботами і радощами.

                        - Ніколи не користуватиметься популярністю той, хто не цікавиться справами інших людей.

                        - Учіться ставити себе на місце іншої людини.

                        - Вживайте якомога більше слів, які підкреслюють шанобливе ставлення до людей: "даруйте", "перепрошую", "дякую", "будь ласка" та інші.

                        - Ввічливість обеззброює.

                        - Використовуйте кожну нагоду для спілкування.

                         

                        Для успішного встановлення контактів із людьми треба:

                        - Якомога швидше знайти спільні інтереси.

                        - По-дружньому ставитися до співрозмовника (усміхатися, уважно слухати).

                        - Не виявляти до співрозмовника зверхності.

                        - Щиро цікавитися співрозмовником, тим, що він говорить.

                        - Враховувати поведінку та термінологію людини, з якою говорите.

                        - Нападами та лайкою людей не переконаєте.

                        - Для того, щоб переконати когось, треба знайти необхідні аргументи, правильно їх упорядкувати і сформулювати.

                        - Намагайтеся діяти незалежно від свого настрою.


                      • Цікавинки на зимові канікули

                        1. Вітя, Сашко та Андрійко змайстрували з паперу кораблик, змія та лелеку. Яку іграшку зробив кожний хлопчик, якщо Вітя не робив кораблик та змія, а Сашко не робив кораблик?


                        2. Знайка, Кнопочка та Тюбик живуть у будинках №14, 17, 19. В якому будинку живе кожний з них, якщо Знайка не живе в домі №19 й 17, а Кнопочка не живе в домі №19?


                        3. У Віті сьогодні день народження. Він молодше за свою сестру, якій виповнилось 6 років. Скільки років може бути Віті?


                        4. Володя, Діма й Петько устроїли змагання. Один із хлопчиків розв’язав 12 прикладів, другий – 13, а третій – 14. Скільки прикладів розв’язав кожний хлопчик, якщо Петько розв’язав прикладів менше, ніж Діма, а Діма менше, ніж Володя?
                         

                        5. Андрій живе на третьому поверсі, а Богдан на шостому. Руслан живе між ними. На якому поверсі живе Руслан?
                         

                        6. Сума двох чисел дорівнює семи, а їхня різниця дорівнює трьом. Знайти ці числа.
                         

                        7. У Аліни кілька ляльок. Папа подарував їй не день народження стільки ж ляльок, скільки у неї було. Тепер у Аліни 12 ляльок. Скільки ляльок подарував їй тато?
                         

                        8. Серьожа пофарбував сторони кубика різними фарбами. Скільки фарб для цього треба було?
                         

                        9. У понеділок Аня вирішила завдання, у вівторок - два завдання, у середу - три і так далі. Скільки завдань вона вирішила в неділю?
                         

                        10. На вагах, які знаходяться в рівновазі, на одній чашці лежить 1 морквина і 2 однакові редиски. На іншій чашці - 2 такі ж морквини і 1 така ж редиска. Що легше: морквина або редиска?

                        11. У бабусі два онуки: Коля і маленький Олег. Бабуся купила їм 16 цукерок і сказала Колі, щоб він дав Олегу на 2 цукерки більше, ніж узяв собі. Як Коля повинен розділити цукерки?

                        12. Отця одного громадянина звуть Микола Петрович, а сина - Олексій Володимирович. Як звуть громадянина?

                        13. Зошит дешевше ручки, але дорожче олівця. Що дешевше?

                        14. Є перехрестя двох доріг. Уздовж кожної з доріг, по одну сторону на цьому перехресті треба посадити по 11 дерев. Яку найменшу кількість дерев потрібно посадити, виконуючи це завдання?

                        15. Які три числа, якщо їх скласти або перемножити, дають один і той же результат?

                        16. Ваня живе вище Петі, але нижче Сені, а Коля живе нижче Петі. На якому поверсі чотириповерхового будинку живе кожен з них?

                        17. У сім'ї четверо дітей, їм 5, 8, 13 і 15 років, а звуть їх Таня, Юра, Свєта і Олена. Скільки років кожному з них, якщо одна дівчинка ходить у дитячий садок, Таня старше, ніж Юра, а сума років Тані і Свєти ділиться на 3?

                        18. Двоє підійшли до річки. Їм потрібно переправитися на інший берег. Човен, на якому можна переправитися, вміщує одну людину. І все ж, без сторонньої допомоги, вони переправилися на цьому човні. Як їм це вдалося?

                        19. Стоять двоє. Один дивиться на південь, другий на північ. Чи можуть вони побачити один одного, не повертаючи голови, не вживаючи дзеркал або будь - яких пристосувань?

                        20. Півтора лимона стоять півтори гривні. Скільки коштують десять лимонів?

                        21. За книгу заплатили одну гривню і ще половину вартості книги. Скільки коштує книга?

                        22. Кожну хвилину від колоди відпилюють метровий шматок. У скільки хвилин розпиляють на такі шматки колоду довжиною 6 метрів?

                        23. Даша і Маша отримали в школі десятки: одна - з математики, інша - з читання. З якого предмету отримала десятку Даша, якщо Маша отримала цю оцінку не з математики?

                        24. Два друга - Федя і Костя - отримали в школі двійку і трійку. Федіни батьки зазвичай лають сина за трійки, а звиклі до трійок Костіни батьки лають його тільки за двійки. Кому попаде на цей раз, якщо відомо, що Федя не отримав трійку?

                        25. У шкільному буфеті Наташа, Яна та Олена купували тістечка - бісквітне з варенням, бісквітне з кремом і трубочку з кремом. Хто що купив, якщо кожна дівчинка з'їла по одному тістечку, Яна та Олена люблять тістечка з кремом, а Наташа та Олена купили собі по бісквітному тістечку?

                        26. У трьох подружок - Вікі, Ані і Олени - дуже красиві куртки - синя і червона з капюшонами і синя без капюшона. У кого яка куртка, якщо Аня і Олена ходять з капюшонами, а у Ані і Вікі куртки синього кольору?

                        27. Бегемот важче носорога, а носоріг важче бика. Хто з цих тварин найлегший?

                        28. Віті, Петі та Андрію подарували по відеокасеті: одну - з комедією, іншу з веселими мультфільмами, а третю з фантастичним фільмом. Хто що одержав у подарунок, якщо відомо, що Петя і Вітя не люблять дивитися мультфільми, а Андрій і Петя в процесі перегляду реготали до упаду?

                        29. Три дівчинки - Таня, Катя і Марина - займаються в трьох різних гуртках - вишивки, танців і хорового співу. Катя не знайома з дівчинкою, яка займається танцями. Таня часто ходить в гості до дівчинки, що займається вишивкою. Подружка Каті - Марина, хоче в наступному році додати до своїх захоплень заняття співом. Хто з дівчаток чим займається?

                        30. Міша, Коля і Настя вирішили допомогти мамі зібрати урожай - смородину, аґрус і вишню. Кожен з них збирав щось одне. Хто що збирав, якщо відомо, що більше всього було зібрано смородини, Міша не збирав аґрус, а Міша і Коля удвох набрали ягід менше ніж Настя?