Структура за темами

  • Загальне

  • Тема 1

       04.09.                Складність і неоднозначність художнього процесу 1 шої пол. ХХ ст. Модернізм як неокласична модель культури. Авангардизм, його основні течії. Еволюція реалізму в літературі 1-ї пол. ХХ ст. Елітна та масова культура.

    Д.З. Опрацювати вступну статтю підручника.

             Створити призентацію про життя і творчість Фр. Кафки.

              Прочитати новелу Фр. Кафки "Перевтілення"

          


                     

    .    

    • Тема 2

      10.09.

      Франц Кафка. "Перевтілення".

      Життєвий і творчий шлях письменника. Своєрідність світобачення в новелі "Перевтілення". Грегор Замза та його родина.

      Д.З.Розповідати про життя і творчість Фр. Кафки.

             Пояснити своєрідність світобачення в новелі.

             Характеризувати образ Грегора 

              Проаналізувати особливості стосунків між Грегорем та його рідними.

               Переглянути художній фільм, створений за новелою.

    • Тема 3

      17.09.

      Особливості стилю Кафки, специфіка поєднання реальності та міфотворчості у гротесковому  художньому світі письменника.

      Д.З.Підготуватись до захисту проекту  "Трагізм буття "маленької людини" у сучасному світі."

                  Опрацювати матеріал кейса:

      1. Тільки люди, яких уразила однакова недуга,розуміють один одного.  Ф.Кафка.

      2. Проникніться болем Кафки за людину, його співчуттям до людини, відчуйте тривогу письменника за долю світу і цивілізації.

      3 Визначте риси автобіографічності у новелі. У чому трагедія самого письменника? Що ви знаєте про його біль?

      4. Що незвичайного сталося в житті головного героя?

       5.Чому, на ваш погляд, не відбулося зворотного перетворення в новелі Кафки?

      6. Здійсніть "перевтілення" у світ героя новели Грегора Замзи, щоб визначити, чи є вихід із тяжкого душевного стану людини, самотності та повної відчуженості від людей.

      7. Актуальність новели Фр. Кафки "Перевтілення".





      • Тема 4

        24.09

        Розвиток мовлення. Захист проекту..

        Письмовий твір за новелою Ф.Кафки "Перевтілення".

        Д.З. Створити призентацію "Життя і творчість Джеймса Джойса"

                Прочитати есе "Джакомо Джойс".

        • Тема 5

          01.10

          Джеймс Джойс "Джакомо Джойс."

          Життєвий і творчий шлях письменника.

           Д.З. Розповідати про життя і творчість Дж.Джойса.

                    Читати есе "Джакомо Джойс"

          • Тема 6

            08.10.

            Психологічне есе "Джакомо Джойс", його автобіографічний

            характер.

             Д.З. Уміти аналізувати  твір.

          • Тема 7

            22.10.

            Михайло Булгаков.

            Життєвий і творчий шлях письменника.

            Булгаков і Київ.

            Роман "Майстер і Маргарита." Проблематика, особливості композиції твору.

             Д.З. Розповідати про життя і творчість М. Булгакова

                     Знати історію написання, проблематику  роману, особливості композиції.

                     

            • Тема 8

              05.11

              Московські та єршаламійські розділи роману. Засоби їх звязку.

               Д.З.Характеризувати  героїв роману "Майстер і Маргарита" у контексті  з московськими та єршаламійськими  розділами.

                      Уміти пояснити особливості булгаківської дияволіади.

                      

              • Тема 9

                12.11.

                 Трагізм долі митця (Майстра). Історія кохання  Майстра і Маргарити.

                 Д.З. Характеризувати образи Майстра і Маргарити.

                Підготуватися до контрольної роботи.

              • Тема 10

                26.11.

                Поезія початку ХХ ст. Модернізм і основні течії.

                Райнер Марія Рільке. "Орфей, Еврідіка, Гермес."

              • Тема 11

                03.12.

                Гійом Аполлінер. Життєвий і творчий шлях . Поезія.

                "Зарізана голубка й водограй.", "Міст Мірабо."

              • Тема 12

                10.12.

                Срібна доба російської поезії. Олександр Блок. "Незнайомка",

                "Весно, весно, без меж і без краю", "Скіфи".

              • Тема 13

                17.12.

                Аннна Ахматова.Життєвий і творчий шлях.

                Ахматова і Україна.

                Поезія.

              • Тема 14

                24.12. 

                Контрольна робота. Тема "Із літератури першої пол. ХХ ст."

                Тести.

                • Тема 15

                    Бертольт Брехт. "Життя Галілея".                                                        14.01.

                   Життєвий і творчий щлях письменника. "Епічний театр" Брехта.

                   Проблема моральної відповідальності вчених за наслідки наукових досліджень у драмі "Життя Галілея"

                   Д.З.Розповідати про життя і творчість Бертольта Брехта.

                         Підготувати переказ твору.

                         Уміти виділяти основні ознаки "епічного театру"

                • Тема 16

                   Неоднозначність образу Галілея.                       21.01.

                   Інтелектуальний характер драми.

                    Д.З. Характеризувати образ Галілея.

                            Уміти аналізувати інтелектуальні риси драми.

                            Знати зміст роману А.Камю "Чума"

                            Написати реферат "Камю і екзистенціалізм" (інд.).

                            

                  • Тема 17

                      Альбер Камю. "Чума".           28.01.

                     Життєвий і творчий шлях письменника, його філософські  й естетичні погляди.

                     Камю і екзистенціалізм. Абсурд і трагічний стоїцизм у романі "Чума".

                     Д.З. Розповідати про життя і творчість А. Камю.

                             Знати зміст роману "Чума", уміти визначати і трактувати риси абсурду і трагічного стоїцизму у романі.

                            Знати визначення поняття "екзистенціалізм."

                             

                  • Тема 18

                       04.01.

                    Проблема вибору людини в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір.

                       Композиція і стиль твору.

                    Д.З. Характеризувати образи персонажів роману "Чума".

                            Аналізувати композицію і стиль твору.

                            Підготувати призентацію про життя і творчість Ер. Хемінгуея (інд.)

                    • Тема 19

                       Ернест Хемінгуей. "Старий і море".                                                11.02.

                       Життєвий і творчий шлях, особливості його поетики і стилю.

                       "Старий і море" - повість-притча про людину.

                      Д.З. Розповідати про життя і творчість Хемінгуея.

                             Знати особливості його поетики і стилю.

                            Аналізувати повість-притчу "Старий і море".

                    • Тема 20

                        "Життєподібний" сюжет" і філософсько-символістичний зміст новели "Старий і море".

                          Персонажі твору. Образ Сантьяго.

                       Д.З. Аналізувати особливості композиції новели.             18.02.

                               Характеризувати образ старого Сантьяго.

                               Підготуватися до написання твору-роздуму "Поразка чи перемога Сантьяго?"

                      • Тема 21

                              25.02

                           Розвиток мовлення. Твір-роздум за повістю "Старий і море".

                          Д.З. Підготувати повідомлення про особливості розвитку літературного процесу 

                                  у Латинській Америці і вихід її на світову арену у 50-60рр.ХХ ст. (інд.)

                                     Прочитати оповідання Г.Г. Маркеса  "Стариган із крилами".

                        • Тема 22

                                04.03.

                             Габріель Гарсіа Маркес. "Стариган із крилами."

                           Життєвий і творчий шлях письменника.

                           Оповідання "Стариган із крилами."

                          Д.З.  Знати життєвий і творчий шлях  Г. Маркеса.

                                   Знати зміст оповідання


                        • Тема 23

                            11.03.

                             Органічне поєднання буденного й фонтастичного як характерні риси "магічного реалізму" в оповіданні

                             "Стариган із крилами".

                          Д.З. Знати визначення поняття "магічний реалізм" , уміти  пояснювати його характерні риси в ході

                                 аналізу оповідання "Стариган  із крилами".

                          • Тема 24

                              18.03.

                              Образ старигана. Робота над проектом "Так хто ж головний герой новели, ангел чи людина із крилами ?"

                                   1.Авторська позиція. Для чого авторові було необхідно привести старигана у селище, й чому з волі автора

                                      він покидає його?

                                   .Чому автор зробив його старим, а не юнаком?

                                  2. Ваша позиція: Яким ви уявляєте ангела?

                                      Хто такі - ангели? Наведіть приклади зображень анголів у мистецтві.

                                      Хто ваші ангели?

                                 3. Якщо ангели прилітають, щоб оберігати людей, то що, на ваше думку, знищує людей?

                                  ..

                                      

                                     

                            • Тема 25

                               25.03.

                               Контрольна робота.  Письмовий твір - роздум "Як воно мати крила".

                                Д.З.  Підготувати призентацію на тему "Сучасний літературний процес. Постмодернізм у літературі другої половини ХХ ст.