Загальне
Доброго ранку, шановні учні 10 - Б класу! 27. 02.24, 28.02.24 та 29.02.24 продовжуємо працювати дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням (одне на всі 3 дні) http://meet.google.com/vzo-adwc-ywt, приєднуйтеся (згідно розкладу).
Шановні учні 10 -Б класу! 21. 02.24 та 22.02.24 працюємо дистанційно, синхронно.
Переходьте за посиланням ( як 21. 02.24, так і 22.02.24 ) http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!
Шановні учні 10 - Б класу! Сьогодні, 20.02.24 працюємо дистанційно, асинхронно.
Тема уроку: Взаємозв’язок між генотипом і
фенотипом. Взаємодія неалельних генів (компліментарність, епістаз, полімерія).Опрацюйте § 64 та матеріал відеопрезентації
Для запису у зошит задач скористайтеся матеріалами на Classroom. Успіхів!
Нагадую, хто не пройшов тест " Генетика. Задачи"- переходьте за посиланням та виконуйте!
Шановні учні 10 - Б класу! 14.02.24 та 15.02.24 працюємо дистанційно, асинхронно.
Тема: Розв’язування типових задач з генетики.
Працюйте за завданнями на Classroom. Нагадую: у зошиті мають бути не лише розв’язки задач, а й умови!
Шановні учні 10 - Б класу! 13.02.24 працюмо дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!
Шановні учні 10 -Б класу! Запрошую вас до співпраці у віртуальному класі !
Нагадую : код класу на Ciass room - iz53oy3
Доброго ранку, шановні учні 10 - Б класу! 27. 02.24, 28.02.24 та 29.02.24 продовжуємо працювати дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням (одне на всі 3 дні) http://meet.google.com/vzo-adwc-ywt, приєднуйтеся (згідно розкладу).
Шановні учні 10 -Б класу! 21. 02.24 та 22.02.24 працюємо дистанційно, синхронно.
Переходьте за посиланням ( як 21. 02.24, так і 22.02.24 ) http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!
Шановні учні 10 - Б класу! Сьогодні, 20.02.24 працюємо дистанційно, асинхронно.
Тема уроку: Взаємозв’язок між генотипом і
фенотипом. Взаємодія неалельних генів (компліментарність, епістаз, полімерія).Опрацюйте § 64 та матеріал відеопрезентації
Для запису у зошит задач скористайтеся матеріалами на Classroom. Успіхів!
Нагадую, хто не пройшов тест " Генетика. Задачи"- переходьте за посиланням та виконуйте!
Шановні учні 10 - Б класу! 14.02.24 та 15.02.24 працюємо дистанційно, асинхронно.
Тема: Розв’язування типових задач з генетики.
Працюйте за завданнями на Classroom. Нагадую: у зошиті мають бути не лише розв’язки задач, а й умови!
Шановні учні 10 - Б класу! 13.02.24 працюмо дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!
Шановні учні 10 -Б класу! Запрошую вас до співпраці у віртуальному класі !
Нагадую : код класу на Ciass room - iz53oy3
Доброго ранку, шановні учні 10 - Б класу! 27. 02.24, 28.02.24 та 29.02.24 продовжуємо працювати дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням (одне на всі 3 дні) http://meet.google.com/vzo-adwc-ywt, приєднуйтеся (згідно розкладу).
Шановні учні 10 -Б класу! 21. 02.24 та 22.02.24 працюємо дистанційно, синхронно.
Переходьте за посиланням ( як 21. 02.24, так і 22.02.24 ) http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!
Шановні учні 10 - Б класу! Сьогодні, 20.02.24 працюємо дистанційно, асинхронно.
Тема уроку: Взаємозв’язок між генотипом і
фенотипом. Взаємодія неалельних генів (компліментарність, епістаз, полімерія).Опрацюйте § 64 та матеріал відеопрезентації
Для запису у зошит задач скористайтеся матеріалами на Classroom. Успіхів!
Нагадую, хто не пройшов тест " Генетика. Задачи"- переходьте за посиланням та виконуйте!
Шановні учні 10 - Б класу! 14.02.24 та 15.02.24 працюємо дистанційно, асинхронно.
Тема: Розв’язування типових задач з генетики.
Працюйте за завданнями на Classroom. Нагадую: у зошиті мають бути не лише розв’язки задач, а й умови!
Шановні учні 10 - Б класу! 13.02.24 працюмо дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!
Шановні учні 10 -Б класу! Запрошую вас до співпраці у віртуальному класі !
Нагадую : код класу на Ciass room - iz53oy3
Доброго ранку, шановні учні 10 - Б класу! 27. 02.24, 28.02.24 та 29.02.24 продовжуємо працювати дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням (одне на всі 3 дні) http://meet.google.com/vzo-adwc-ywt, приєднуйтеся (згідно розкладу).
Шановні учні 10 -Б класу! 21. 02.24 та 22.02.24 працюємо дистанційно, синхронно.
Переходьте за посиланням ( як 21. 02.24, так і 22.02.24 ) http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!
Шановні учні 10 - Б класу! Сьогодні, 20.02.24 працюємо дистанційно, асинхронно.
Тема уроку: Взаємозв’язок між генотипом і
фенотипом. Взаємодія неалельних генів (компліментарність, епістаз, полімерія).Опрацюйте § 64 та матеріал відеопрезентації
Для запису у зошит задач скористайтеся матеріалами на Classroom. Успіхів!
Нагадую, хто не пройшов тест " Генетика. Задачи"- переходьте за посиланням та виконуйте!
Шановні учні 10 - Б класу! 14.02.24 та 15.02.24 працюємо дистанційно, асинхронно.
Тема: Розв’язування типових задач з генетики.
Працюйте за завданнями на Classroom. Нагадую: у зошиті мають бути не лише розв’язки задач, а й умови!
Шановні учні 10 - Б класу! 13.02.24 працюмо дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!
Шановні учні 10 -Б класу! Запрошую вас до співпраці у віртуальному класі !
Нагадую : код класу на Ciass room - iz53oy3
Доброго ранку, шановні учні 10 - Б класу! 27. 02.24, 28.02.24 та 29.02.24 продовжуємо працювати дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням (одне на всі 3 дні) http://meet.google.com/vzo-adwc-ywt, приєднуйтеся (згідно розкладу).
Шановні учні 10 -Б класу! 21. 02.24 та 22.02.24 працюємо дистанційно, синхронно.
Переходьте за посиланням ( як 21. 02.24, так і 22.02.24 ) http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!
Шановні учні 10 - Б класу! Сьогодні, 20.02.24 працюємо дистанційно, асинхронно.
Тема уроку: Взаємозв’язок між генотипом і
фенотипом. Взаємодія неалельних генів (компліментарність, епістаз, полімерія).Опрацюйте § 64 та матеріал відеопрезентації
Для запису у зошит задач скористайтеся матеріалами на Classroom. Успіхів!
Нагадую, хто не пройшов тест " Генетика. Задачи"- переходьте за посиланням та виконуйте!
Шановні учні 10 - Б класу! 14.02.24 та 15.02.24 працюємо дистанційно, асинхронно.
Тема: Розв’язування типових задач з генетики.
Працюйте за завданнями на Classroom. Нагадую: у зошиті мають бути не лише розв’язки задач, а й умови!
Шановні учні 10 - Б класу! 13.02.24 працюмо дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!
Шановні учні 10 -Б класу! Запрошую вас до співпраці у віртуальному класі !
Нагадую : код класу на Ciass room - iz53oy3
Доброго ранку, шановні учні 10 - Б класу! 27. 02.24, 28.02.24 та 29.02.24 продовжуємо працювати дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням (одне на всі 3 дні) http://meet.google.com/vzo-adwc-ywt, приєднуйтеся (згідно розкладу).
Шановні учні 10 -Б класу! 21. 02.24 та 22.02.24 працюємо дистанційно, синхронно.
Переходьте за посиланням ( як 21. 02.24, так і 22.02.24 ) http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!
Шановні учні 10 - Б класу! Сьогодні, 20.02.24 працюємо дистанційно, асинхронно.
Тема уроку: Взаємозв’язок між генотипом і
фенотипом. Взаємодія неалельних генів (компліментарність, епістаз, полімерія).Опрацюйте § 64 та матеріал відеопрезентації
Для запису у зошит задач скористайтеся матеріалами на Classroom. Успіхів!
Нагадую, хто не пройшов тест " Генетика. Задачи"- переходьте за посиланням та виконуйте!
Шановні учні 10 - Б класу! 14.02.24 та 15.02.24 працюємо дистанційно, асинхронно.
Тема: Розв’язування типових задач з генетики.
Працюйте за завданнями на Classroom. Нагадую: у зошиті мають бути не лише розв’язки задач, а й умови!
Шановні учні 10 - Б класу! 13.02.24 працюмо дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!
Шановні учні 10 -Б класу! Запрошую вас до співпраці у віртуальному класі !
Нагадую : код класу на Ciass room - iz53oy3
Доброго ранку, шановні учні 10 - Б класу! 27. 02.24, 28.02.24 та 29.02.24 продовжуємо працювати дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням (одне на всі 3 дні) http://meet.google.com/vzo-adwc-ywt, приєднуйтеся (згідно розкладу).
Шановні учні 10 -Б класу! 21. 02.24 та 22.02.24 працюємо дистанційно, синхронно.
Переходьте за посиланням ( як 21. 02.24, так і 22.02.24 ) http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!
Шановні учні 10 - Б класу! Сьогодні, 20.02.24 працюємо дистанційно, асинхронно.
Тема уроку: Взаємозв’язок між генотипом і
фенотипом. Взаємодія неалельних генів (компліментарність, епістаз, полімерія).Опрацюйте § 64 та матеріал відеопрезентації
Для запису у зошит задач скористайтеся матеріалами на Classroom. Успіхів!
Нагадую, хто не пройшов тест " Генетика. Задачи"- переходьте за посиланням та виконуйте!
Шановні учні 10 - Б класу! 14.02.24 та 15.02.24 працюємо дистанційно, асинхронно.
Тема: Розв’язування типових задач з генетики.
Працюйте за завданнями на Classroom. Нагадую: у зошиті мають бути не лише розв’язки задач, а й умови!
Шановні учні 10 - Б класу! 13.02.24 працюмо дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!
Шановні учні 10 -Б класу! Запрошую вас до співпраці у віртуальному класі !
Доброго ранку, шановні учні 10 - Б класу! 27. 02.24, 28.02.24 та 29.02.24 продовжуємо працювати дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням (одне на всі 3 дні) http://meet.google.com/vzo-adwc-ywt, приєднуйтеся (згідно розкладу).
Шановні учні 10 -Б класу! 21. 02.24 та 22.02.24 працюємо дистанційно, синхронно.
Переходьте за посиланням ( як 21. 02.24, так і 22.02.24 ) http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!
Шановні учні 10 - Б класу! Сьогодні, 20.02.24 працюємо дистанційно, асинхронно.
Тема уроку: Взаємозв’язок між генотипом і
фенотипом. Взаємодія неалельних генів (компліментарність, епістаз, полімерія).Опрацюйте § 64 та матеріал відеопрезентації
Для запису у зошит задач скористайтеся матеріалами на Classroom. Успіхів!
Нагадую, хто не пройшов тест " Генетика. Задачи"- переходьте за посиланням та виконуйте!
Шановні учні 10 - Б класу! 14.02.24 та 15.02.24 працюємо дистанційно, асинхронно.
Тема: Розв’язування типових задач з генетики.
Працюйте за завданнями на Classroom. Нагадую: у зошиті мають бути не лише розв’язки задач, а й умови!
Доброго ранку, шановні учні 10 - Б класу! 27. 02.24, 28.02.24 та 29.02.24 продовжуємо працювати дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням (одне на всі 3 дні) http://meet.google.com/vzo-adwc-ywt, приєднуйтеся (згідно розкладу).
Шановні учні 10 -Б класу! 21. 02.24 та 22.02.24 працюємо дистанційно, синхронно.
Переходьте за посиланням ( як 21. 02.24, так і 22.02.24 ) http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!
Доброго ранку, шановні учні 10 - Б класу! 27. 02.24, 28.02.24 та 29.02.24 продовжуємо працювати дистанційно, синхронно. Переходьте за посиланням (одне на всі 3 дні) http://meet.google.com/vzo-adwc-ywt, приєднуйтеся (згідно розкладу).
Шановні учні 10 -Б класу! 21. 02.24 та 22.02.24 працюємо дистанційно, синхронно.
Переходьте за посиланням ( як 21. 02.24, так і 22.02.24 ) http://meet.google.com/noj-saso-iyk , приєднуйтеся (згідно розкладу). Успіхів!