Структура за темами

  • Діагностична робота з української літератури для Ляшука Богдана (11 - А клас)



  • Ліна Костенко. "Маруся Чурай". Тест.

    Ліна Костенко. "Маруся Чурай". Тест.

    Тривалість виконання тесту - 35 хвилин.

    Тест буде відкритим у понеділок (22.04) з 15.00 до  20.00 години.


    Бажаю успіху! ;)


  • 11 – А, Б, Г, Д класи (19 – 23 лютого 2024 року)

    Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. «Шістдесятництво» як явище культурологічне й соціальне. Його зв’язок із дисидентським рухом. Ідейно-стильове розмаїття, тематична й формотворча новизна творчості «шістдесятників».

    Завдання до уроку

    1.    Опрацюйте матеріал уроку 6 «Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. Ідейно-стильове розмаїття, тематична й формотворча новизна творчості «шістдесятників». (Тема 10. Літературне «шістдесятництво»). Виконайте тестові завдання для самоперевірки до уроку.

    2.    Опрацюйте сторінки підручника 188 – 189.

    3.    Перегляньте навчальне відео за посиланням

     

    4.    Укладіть стислий конспект.


    • 11 – А, Б, Г, Д класи (26 лютого – 01 березня 2024 року)

      Тема. Василь Симоненко. Коротко про митця («витязь молодої української поезії»). Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої зіниці…»). Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність («Я...»). Інтимна лірика В. Симоненка («Ну, скажи, хіба не фантастично…», «Ікс плюс ігрек»). Роздуми над поезією митця та її мотивами.

      Теорія літератури. Віршові розміри (повторення).

      Завдання до уроку

      1.    Опрацюйте матеріал уроків 7, 8 «Всеукраїнської школи онлайн» «Життя і творчість Василя Симоненека» та «Поезії В.Симоненка «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…» ». Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

      2.    Ознайомтеся з іншими творами В.Симоненка.

      3.    Опрацюйте сторінки підручника 190 – 193.

      4.    Одну із поезій письменника «Задивляюсь у твої зіниці…» або «Я…» вивчіть напам’ять та підготуйтеся до її виразно-художнього читання напам’ять.

       

      Готуємося до ЗНО!!!

      Виконайте тестові завдання. Доступ буде відкрито 01 березня з 10 години до 20 години. Для цього перейдіть за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1926116

      Код доступу – 1926116.

      • 11 – Б, Г, Д класи (28 березня 2022 року). 11 – А (30 березня 2022 року)

        Тема. Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача. Основні мотиви його творів. Пісенна лірика, її популярність. Вірш «Два кольори», який став народною піснею. Національний колорит поетичних образів, роль антитези. Збірка любовної лірики «Таємниця твого обличчя». Використання фольклорних, персоніфікованих образів для передачі глибокого почуття кохання («Я стужився, мила, за тобою…»).

        Завдання до уроку

        1.    Опрацюйте матеріал уроків 9, 10 «Всеукраїнської школи онлайн» «Основні відомості про поета Д.Павличка» та «Поезії Д.Павличка «Два кольори», «Я стужився, мила, за тобою…» ». Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

        2.    Ознайомтеся з творами Д.Павличка.

        3.    Опрацюйте сторінки підручника 194 – 196.

        4.    Укласти паспорт однієї із поезій (за віріантами).

        Створити ілюстрації до поезій (за бажанням).


        • 11 – Б (29 березня 2022 року). 11 – Г (31 березня). 11 – А, Д (01 квітня 2022 року)

          Тема. Іван Драч – невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічний образ соняшника, сонця.

          Теорія літератури. Балада (повторення).

          Завдання до уроку

          1.    Опрацюйте матеріал уроків 11, 12 «Всеукраїнської школи онлайн» «Життєпис Івана Драча» та « «Балада про соняшник» Івана Драча – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця». Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

          2.    Прослухайте виразне читання «Балади про соняшник» у виконанні Михайла Пінчака.

          3.    Опрацюйте сторінки підручника 197 – 199.

          4.    Укладіть паспорт твору І.Драча «Балада про соняшник».

          5.    Випишіть у зошити визначення балади.

          Знайдіть і запишіть характерні для балади ознаки у творі «Балада про соняшник».

          • 11 – Б, Г, Д класи (04 квітня 2022 року). 11 – А (06 квітня 2022 року)

            Тема. Микола Вінграновський. Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Учень О. Довженка. Вселюдські, національні мотиви крізь призму «інтимного самозосередження». Вируюча пристрасть, несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь його поезії. Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю». «У синьому небі я висіяв ліс» ‒ поезія про «вічну», одну-єдину любов, яка перемагає труднощі, долає час і простір. Глибокі любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою, символічною кольористикою (синім кольором). Думки й відчуття, навіяні цим віршем.

            Завдання до уроку

            1.    Опрацюйте матеріал уроків 13, 14 «Всеукраїнської школи онлайн» «Микола Вінграновський. Життєвий і творчий шлях» та «Глибокі переживання ліричного героя поезії «У синьому небі я висіяв ліс». Символічна колористика твору». Перегляньте уважно навчальне відео та опрацюйте додаткові навчальні матеріали. Далі – виконайте тестові завдання для самоконтролю.

            2.    Опрацюйте сторінки підручника 200 – 202.



            • 11 – Б, Г, Д класи (11 квітня 2022 року). 11 – А (12 квітня 2022 року)

              Тема. Григір Тютюнник. Коротко про письменника і його творчість. «Три зозулі з поклоном». «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації. Образ любові як втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу. Зміщення часових площин як художній засіб.
              Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї.
              Теорія літератури. Художня деталь (поглиблено).
              Завдання до уроку
              1. Опрацюйте за підручником біографію Г. Тютюнника (с.203-205)
              2. Прочитайте новелу "Три зозулі з поклоном"
              3. Зробіть аналіз новели, виконавши:
              ·        складіть у зошитах літературний паспорт твору, зазначивши його рід, жанр, героїв, проблематику, тему, ідею (за зразком посібника О. Авраменка)
              ·        які факти біографії письменника лягли в основу твору?
              ·        який символічний зміст заголовка?
              ·        кому присвячений твір?
              ·        що таке художня деталь? назвіть художні деталі новели. яка деталь є наскрізною?
              ·        знайдіть портрети героїв, запам’ятайте риси кожного з них
              4. Вивчіть уривок напам’ять з останнього листа від тата від слів «Цю ніч снилася мені моя сосна...» до слів «...Обнімаю тебе, й несу на руках колиску із сином, доки й житиму» (ст.208 в книжці)
              Використайте при вивченні відеоматеріал за посиланням:



              • 11 – Б, Г, Д класи (11 квітня 2022 року). 11 – А (12 квітня 2022 року)

                Тема. Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність).

                Завдання до уроку

                1. Прочитайте біографію Л. Костенко за підручником. Випишіть у зошити назви її поетичних збірок
                2. Прочитайте поезії «Страшні слова, коли вони мовчать». Дайте відповіді на запитання (усно):

                ·       Чому цю поезію можна вважати програмовою для творчості Ліни Костенко?

                ·       Поясніть назву твору.

                ·       Поясніть зміст останніх рядків: «поезія – це завжди неповторність, Якийсь безсмертний дотик до душі».

                ·       Якого з названих художніх засобів немає в поезії: персоніфікації, оксиморонів, антонімів, епітетів?

                3. «Хай буде легко. Дотиком пера...», «Не думано, не гадано...», «По сей день Посейдон посідає свій трон...» (прочитайте поезії і зробіть їх аналіз самостійно).

                1.    Вивчіть напам’ять поезію «Страшні слова, коли вони мовчать».

                2.    Скористайтесь відеоматеріалами за відеопосиланням


                • Тема 12

                  Тема. Одександр Довженко. Кіноповість «Україна в огні».

                  1.    Перевірка домашнього завдання.

                  Виконайте тестові завдання за новелою Олеся гончара «Модри Камень». Для цього перейдіть за покликанням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5622799

                  Тест доступний до 18 години 14 березня 2022р. Код доступу 5622799

                  2.    Прочитати кіноповість Олександра Довженка «Україна в огні». Обов’язково!!!

                  Виписати цитати, що вразили. Підготуватися до переказування тексту та до самостійної роботи за твором.



                  • Тема 13

                    Тема. Євген Маланюк. Коротко про митця. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії «Уривок з поеми». Її актуальність, символічність назви. «Напис на книзі віршів…» – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків.

                    1.    Опрацюйте матеріал підручника (С.153 – 158).

                    2.    Прочитати поезії  «Уривок з поеми» (1924), «Напис на книзі віршів» (1925).

                    3.    Перегляньте навчальні відео. Для цього перейдіть за покликаннями

                    https://www.youtube.com/watch?v=qreK9CsCpN4

                                                               

                    https://www.youtube.com/watch?v=qdSCUcZZOuw

                     

                    https://navsi200.com/literaturne/uryvok-z-poemy-yevgen-malaniuk/

                     

                    4.    Виконайте тести «Ліна Костенко» на цій сторінці дистанційного навчання.

                    5.    Виконайте тестові завдання за творчістю Євгена Маланюка. Для цього перейдіть за покликанням https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-yevgen_malanyuk/


                    • Тема 14

                      • Тема 15