Структура за темами

  • Загальне

  • Посилання на уроки для учнів 10-х класів

    Посилання на уроки для учнів 10 - А класу http://meet.google.com/eii-cvgj-xzi

    Посилання на уроки для учнів 10 - Б класу http://meet.google.com/eii-cvgj-xzi

    Посилання на уроки для учнів 10 - Г класу http://meet.google.com/eii-cvgj-xzi

    • "Кайдашева сім'я". Тест.

    • "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" Тест

      11 жовтня 2022 року.

      Виконайте тестові завдання за твором Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"


    • ІІ семестр

      • УРОК 33 (23 – 27 січня)

        Тема. Модерна українська проза. Особистісні чинники у світогляді людини на рубежі віків. Посилення зв’язку з культурою Європи, активні націєтворчі процеси. Основні риси українського прозового модернізму (О. Кобилянська, М. Коцюбинський, В. Стефаник, В. Винниченко). «Нова школа» у прозі.

        Завдання до уроку.

        1.    Опрацюйте матеріал за підручником (С. 81 – 84). Дайте відповіді на питання (С.84).

        2.    Перегляньте уважно навчальне відео та опрацюйте додаткові навчальні матеріали «Всеукраїнської школи онлайн» (Тема 4. Урок 31.Основні риси українського прозового модернізму). Для цього перейдіть за посиланням

        https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Ukrainian-literature-10th-grade+2020/courseware/5ad44d340755457d8635061f4262e4eb/0c57e7fa2f5b44a5be59b84d2fe5dbc7/?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BUkrainian-literature-10th-grade%2B2020%2Btype%40sequential%2Bblock%400c57e7fa2f5b44a5be59b84d2fe5dbc7


        Домашнє завдання.

        Опрацюйте життєпис М.Коцюбинського за підручником (С. 85 – 90) та за додатковими джерелами; запишіть у зошит ознаки імпресіонізму (С.90).


        Увага! Виконані домашні завдання надішліть своєму вчителю для перевірки в день проведення уроку!



        • УРОК 31 (16 – 20 січня)

          Тема. Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм.

          Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації. Образ героя-адресата – уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели.
          ТЛ: поняття про модернізм.

          Завдання до уроку.

          1.    Прочитайте новелу І.Франка «Сойчине крило».

          2.    Перегляньте уважно навчальне відео та опрацюйте додаткові навчальні матеріали «Всеукраїнської школи онлайн» (Тема 3. Урок 26. Проза І.Франка. Жіноча доля в новелі І.Франка «Сойчине крило». Для цього перейдіть за посиланнями

           

          https://lms.e-school.net.ua/asset-v1:UIED+Ukrainian-literature-10th-grade+2020+type@asset+block@10_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0_%D0%A3%D1%80%D0%BE%D0%BA_1.pdf

          3.    Опрацюйте матеріал підручника (С. 74 – 76).

          4.    Запишіть визначення НОВЕЛИ як жанру літературного твору. Для цього можете скористатися матеріалом, розміщеним за посиланням

          https://dovidka.biz.ua/osoblivosti-noveli/

          Поміркуйте, які ознаки новели притаманні твору «Сойчине крило».

           

          Домашнє завдання.

          Окреслити навчальні цілі на ІІ семестр.
          Уміти відповідати на питання 1 – 7 на сторінці 76 підручника.
          Прочитати драму І.Франка «Украдене щастя»; записати враження від прочитання твору або 5 – 7 питань проблемного характеру.

           

          Увага! Виконані домашні завдання надішліть своєму вчителю для перевірки в день проведення уроку!



          • Творчість І. Карпенка-Карого та І.Франка. Тест.

            Контрольна робота. Творчість І. Карпенка-Карого та І.Франка. Тест.

            Виконайте тестові завдання контрольної роботи.

            Тривалість виконання тестових завдань - 35 хвилин.

            Максимальна кількість балів за тест - 12.


            Бажаю успіху! )