Структура за темами
- Загальне
Загальне
- Творчість І. Нечуя-Левицького та Панаса Мирного. Тест.
Творчість І. Нечуя-Левицького та Панаса Мирного. Тест.
Контрольна робота. Творчість І. Нечуя-Левицького та Панаса Мирного. Тест.
Виконайте тестові завдання контрольної роботи.
Тривалість виконання тестових завдань - 35 хвилин.
Максимальна кількість балів за тест - 9.
А також напишіть твір-мініатюру на одну із запропонованих тем.
- Роздуми про винуватців родинних сварок і баталій (за повістю «Кайдашева сім’я» І.Нечуя-Левицького).
- Моє ставлення до синів та невісток Омелька Кайдаша (за повістю «Кайдашева сім’я» І.Нечуя-Левицького).
Надішліть фото творчого завдання своєму вчителю на Viber не пізніше 15-ої години.
Бажаю успіху! ) - "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" Тест
"Хіба ревуть воли, як ясла повні?" Тест
12 жовтня 2024 року.
Домашнє завдання для учнів 10 - А класу.
Виконайте тестові завдання за твором Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
Тривалість виконання тесту - 30 хвилин.
- УРОК 31 (16 – 20 січня)
УРОК 31 (16 – 20 січня)
Тема. Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм.
Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації. Образ героя-адресата – уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели.
ТЛ: поняття про модернізм.Завдання до уроку.
1. Прочитайте новелу І.Франка «Сойчине крило».
2. Перегляньте уважно навчальне відео та опрацюйте додаткові навчальні матеріали «Всеукраїнської школи онлайн» (Тема 3. Урок 26. Проза І.Франка. Жіноча доля в новелі І.Франка «Сойчине крило». Для цього перейдіть за посиланнями
3. Опрацюйте матеріал підручника (С. 74 – 76).
4. Запишіть визначення НОВЕЛИ як жанру літературного твору. Для цього можете скористатися матеріалом, розміщеним за посиланням
https://dovidka.biz.ua/osoblivosti-noveli/
Поміркуйте, які ознаки новели притаманні твору «Сойчине крило».
Домашнє завдання.
Окреслити навчальні цілі на ІІ семестр.
Уміти відповідати на питання 1 – 7 на сторінці 76 підручника.
Прочитати драму І.Франка «Украдене щастя»; записати враження від прочитання твору або 5 – 7 питань проблемного характеру.Увага! Виконані домашні завдання надішліть своєму вчителю для перевірки в день проведення уроку!