Структура за темами

  • Загальне



                                      Шановні учні 10 -Б класу! Запрошую вас до співпраці у віртуальному класі ! 

     код класу на Ciass room  - 

    aphm4aun

     Успіхів у роботі !


        

    А Л Г О Р И Т М  Р О Б о ТИ:

     1. Відкрийте Gmail пошту через свій обліковий запис
    2. Угорі справа у додатках Google (дев’ять крапок) знайдіть Google Classroom та відкрийте його
    3. Зверху справа можна побачити « + », натиснувши його відкрийте серед вкладок « Приєднатися до класу »
    4. Після цього з’явиться надпис « Приєднатися до класу". 
    5. Уведіть код курсу, а саме : 

                      aphm4aun                          

     
     та приєднайтеся, у вас з’явиться створений клас « 10 - Б клас (профіль)» 
                  (УВАГА: до Google Classroom приєднумося із власного акаунта !!!)
    7*. Те ж саме можна зробити із мобільного телефона, встановивши мобільний додаток Google Classroom за допомогою Google Play Маркет


      
  • Тема 1. Вступ

    Біологія та екологія як комплексні науки про біосистеми. Відмінності живого та неживого. Критерії та форми життя ( Д/з §1).  Біологічні системи. Рівні організації життя ( Д/з §1,2). Середовище життя. Поняття гомеостазу. Наука та науковий метод пізнання. Загальнонаукові методи дослідження.( Д/з §3,4). Гіпотеза та теорія. Поняття про об’єктивність та суб’єктивність, методи досягнення об’єктивності ( Д/з §5). Принципи планування біологічного та екологічного дослідження. Формулювання проблеми, мети, завдання. Визначення обєкту та предмету дослідження. Аналіз та представлення результатів наукових досліджень ( Д/з §5). Основні види наукових творів. Узагальнення знань з теми «Вступ» ( Д/з §1-6).




    • Тема 2. Біорізноманіття

      Біологічна систематика живого світу ( Д/з §7). Поняття про штучні (формальні) та природні (філогенетичні) системи живого світу. Бінарна номенклатура. Принципи сучасної класифікації організмів ( Д/з §7). Створення систем живих організмів. Вид як базовий таксон. Критерії виду ( Д/з §8,9 ). Рівні і типи біологічного різноманіття. Значення біорізноманіття у природі і житті людини. Методи вивчення біорізноманіття (інвентаризація, моніторинг та складання екологічного прогнозу). Біоіндикація. Проект:  оцінка стану повітря даної місцевості методами ліхеноіндикації. ( Д/з §10,11). Трьохдоменна система органічного світу. Загальна характеристика Архей, Бактерій та Еукаріотів ( Д/з §12). Місце вірусів у системі живої природи ( Д/з §10). Основні характеристики, таксони та різноманітність представників домену Археї. Різноманітність, систематика та значення представників домену Бактерії ( Д/з §13). Сучасна систематика Еукаріот: 5 основних супергруп (Екскавати, Амебозої, Опістоконди, Археплпастиди, SAR) та некласифіковані таксони. Еволюційні зв’язки  між еукаріотами та прокаріотами  ( Д/з §14). Наземні рослини. Різноманітність вищих спорових рослин ( Д/з §15). Різноманітність насінних рослин. Гриби та грибоподібні організми ( Д/з §16,17). Тварини. Різноманітність безхребетних та хребетних тварин, їх значення в екосистемах та житті людини. Анамнії та амніоти ( Д/з §18,19). Екосистемне біорізноманіття. Флористичні та фауністичні царства.  ( Д/з §20). Зміни біорізноманіття. Біорізноманіття як ресурс і основа збереження життя на Землі ( Д/з §14-20).