Структура за темами

  • 11-Д кл. 23.10.2020

       

             Тема уроку: Модерністська проза поч. 20 ст. Франц Кафка "Перевтілення"

                                  Світоглядні й естетичні засади модернізму.

                                  Життя і творчий шлях Франца Кафки.

                                  Зображення відчуження особистості в новелі "Перевтілення"

                                  Образ Грегора Замзи.

           Д.З. Почитати статтю у підручнику "Модерністська проза поч.20 ст."

                   Познайомитись із біографією Франца Кафки.

                    Прочитати новелу "Перевтілення"

                    Уміти характеризувати образ Грегора Замзи.

                                  

  • Завдання під час карантину з 10.02 по 19.02.2020

           

  • 01.04 - 11-Б кл.,02.04 -11-В,Д кл, 03.04-11-А кл.

    Шановні 11-класники!  Пропоную вам ознайомитися із творчістю

    відомого французького письменника - модерніста 20 ст., одного із

    самих відомих лідерів екзистенціоналізму, автора роману "Чума"

    1. Вікіпедія допоможе вам дізнатися про його життєвий та літературний

    шлях.

    2  Прочитати роман "Чума", ( можна скорочено.)

       Можна скористатися аудіокнигою (даю посилання)

       Слідуючий урок буде по аналізу змісту твору та характеристиці 

        героїв роману

  • карантин 08.04.- 11-Б кл., 09.04.- 11-В.Д кл., 10.04. - 11А кл.

              Тема:         Абсурд і трагічний стоїцизм у романі «Чума».

                                 Проблема вибору людини в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір.  

                                 Характеристика головних героїв твору..

               Завдання: Аналізувати роман "Чума" А.Камю, характеризувати головних героїв твору.

                                    Кейс для роботи:       

       філософські та естетичні погляди Камю;
    -  втілення в романі «Чума» рис екзистенціалізму; 
    -  сенс перестороги Камю: переможні вигуки оранців супроводжуються сумнівами Ріє, який «згадав, що будь-яка радість – під загрозою..., бацила чуми             ніколи не вмирає, ніколи не щезає, десятиліттями вона може дрімати десь у закрутку меблів або в стосі білизни, вона терпляче вичікує своєї години»;
    -  міркування про важливу думку Камю, висловлену у фіналі роману: «Люди більше заслуговують на захоплення, ніж на зневагу»;
    -  особисте ставлення до проблем, що піднімаються в творі, аргументуючи свою точку зору прикладами і цитатами з тексту.
    - знати визначення поняття «екзистенціалізм» (як літературне явище).        

  • карантин 11-А-15.04. 11-В, Д- 16.04, 11-А -17.04

      Тема: Урок - дослідження. "Проблема вибору людини в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір."

                                                     за романом А.Камю "Чума".

      Завдання: Написати  есе про актуальність роману А.Камю, написаному у 1947р., Попробуйте відповісти на питання "Чому сучасні французи під час 

                         запровадження карантину розкупили роман "Чума"? (  повідомлення в інтернеті)

                          Для прикладу скористайтеся посиланням.

                          Есе сфотографуйте і вишліть для оцінки на вайбер за номером 0679078750

                           

                         1. Мотиви перестороги в романі А. Камю «ЧУМА

                          2. Символіка і філософський підтекст роману А. Камю "Чума"

                          3 Проблема вибору людини в межовій ситуації (за романом А. Камю "Чума")

                    

  • карантин 11-А- Б -В, Д-кл.. 18.05.

        Тестова контрольна робота з теми " Людина та пошуки сенсу існування

    в зарубіжній прозі ХХ ст." (Б. Брехт "Матінка Кураж та її діти", А.Камю "Чума")

  • Тема 6

    • Тема 7

      • Тема 8