Структура за темами

  • ЗАВДАННЯ НА КАРАНТИН з 12.03-11.05.2020

    УРОК 20.05.2020

    Контрольна робота з теми "Література 20-21ст "У пошуках себе і високого польоту" Твір.

    ТЕМИ:

    1. Головні життєві цінності у казці А. Екзюпері «Маленький принц».  

    2. "Ти назавжди у відповіді за тих, кого приручив"(за казкою  А. Екзюпері «Маленький принц». 

    3. Розуміння героями казки А. Екзюпері  «Маленький принц» головних життєвих цінностей.



    Вибрати одну з тем і виконати завдання та відправити на вайбер до 21.00 22.05 2020




    УРОК 13.05.2020

    ТЕМА Підсумковий урок.Книга що змінила моє світобачення.

    ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ

    Написати твір-мініатюру "Книга що змінила моє світобачення"




    УРОК 12.05.2020

    ТЕМА 12

    Моральні проблеми (сімейні драми,перше кохання,конфлікти батьків і дітей,пошук шляху в житті) та їхне осмислення в творі "Коли відпочивають янголи".

     ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ: 

    Відповісти на запитання:

    1 Які моральні проблеми піднімає авторка у своєму творі.

    2 Чому виникли конфлікти між батьками і дітьми.

    3 На вашу думку,як їх можна уникнути.




    УРОК 6.05.2020

    ТЕМА 11:

    Марина Аромштам."Коли відпочивають янголи".Учителька Марсем та її учні: два погляди на один світ.

    Моральні проблеми та їхне осмислення в творі "Коли відпочивають янголи".

    ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ:

    1 Знайти повідомлення про М.Аромштам.

    2 Прочитати твір М.Аромштам "Коли відпочивають янголи".




    УРОК 5.05.2020

    ТЕМА:10

    Ідея поваги й любові до людини та сімейні цінності у творі "Буба:мертвий сезон".

    Яке ж воно життя підлітків: щасливе й безтурботне чи складне і проблемне?

    ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ:

    Підготувати повідомлення про повагу й любов до людини та сімейні цінності у творі "Буба:мертвий сезон".









    УРОК 29.04.2020

    ТЕМА:9

    Барбара Космовська"Буба:мертвий сезон".

    Художній світ Барбари Космовської.Батьки-діти,діди-онуки.

    ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ

    1 Прочитати твір Барбари Космовської "Буба:мертвий сезон".

    2 Знайти інфотмацїю про Б.Космовську.



    УРОК 28.04.2020

    ТЕМА:8

    Художні образи-сивмволи казки-притчі "Маленький принц".

    Філософський зміст твору.

    ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ: 

    1 Читати казку-притчу "Маленький принц"

    2 Виписати в зошит образи-символи і усно схарактеризувати їх.

    3 Зати філософський зміст твору.






    УРОК 21 -  22.04.2020

     ТЕМА: 6,7

    Антуан де Сент-Екзюпері."Маленький принц".Людські стосунки,моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц".

    Художні образи-символи казки-притчі "Маленький принц".

    ДОМАШНЯ РОБОТА:

      Читати казку "Маленький принц"  А. де Сент-Екзюпері



    УРОК 15.04.2020

     КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ "Бароко і класицизм" ТЕСТИ

    1 Укажіть  основну пристрасть пана Журдена,героя п"єси Мольєра.

       а) до всього нового;     

       б) до всього прекрасного;

       в) до всього старовинного; 

       г) до всього дворянського.

    2 Укажіть героя,який є втіленням здорового глузду в комедії Мольєра:

       а) Клеонт; 

       б) Дорант; 

       в)пані Журден; 

       г) Ніколь.

    3 Укажіть, ким був граф Дорант:

       а) радником короля; 

       б) нареченим Люсіль;

       в) одним із учителів Журдена; 

       г) збіднілим дворянином.

    4 Укажіть,справжне ім"я Мольєра:

       а) Жан Батіст Гренуй;

       б) Джон Гріффін;

       в) Жан Батіст Поклен;

       г) Семюєль Леггорн Клеменс.

    5 Укажіть риси характеру пана Журдена:

       а) інтелігентність;

       б) самозасліпленість;

       в) брутальність;

       г) довірливість;

       д) чемність;

       е) освіченість.

    6 Укажіть зайве правило творення драматичних творів доби класицизму:

       а) єдність дії;

       б) єдність характерів;

       в) єдність місця;

       г) єдність часу.

    7 Укажіть п"єсу Мольєра,ідеєю якої є думка: "Негідно приховувати своє справжне походження..."

       а) "Тартюф";

       б) "Скупий";

       в) "Мізантроп";

       г) "Міщанин-шляхтич".

    8 Укажіть,від чийого імені граф Дорант передає маркізі Дорімені подарунки:

       а) від свого імені;

       б) від імені пана Журдена;

       в) від імені короля;

       г) від імені незнайомця.

    9 Укажіть,яких учителів запросив до себе пан Журден:

       а) учителя танців;

       б) учителя малювання;

       в) учителя музики;

       г) учителя фехтування.

    10 Установіть відповідальність між персонажами,які беруть участь у любовних колізіях п"єси "Міщанин-шляхтич"

       а) Клеонт; 1) Ніколь;

       б) Ков"єль; 2) Доримена;

       в) Журден; 3) Люсіль;

       г) Дорант.

    Кожна відповідь 1 бал,хто виконає в першій десятці,тому 11 балів.відповіді надсилати на вайбер мені в особисті повідомлення.

    Будь-ласка, підписуйте роботи і вказуйте клас.


       




    УРОК 14.04.2020

    ТЕМА 5

      Дискусія: хто вони -- сучасні Журдени?

    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

      Поділіться враженнями з друзями відносно головного героя комедії "Міщанин-шляхтич".





    УРОК 08.04.2020

    ТЕМА 4

    Засоби комічного : гумот ,іронія,сатира,сарказм.

    Інсценізація уривків комедії "Міщанин-шляхтич".

             ЗАВЕРШИТИ РЕЧЕННЯ.

    1 Головний герой комедії"Міщанин-шляхтич"...

    2 Пан Журден прагне...

    3 Слуги комедії-...

    4 Люсіль - це...

    5 Весела вигадка про сина турецького дворянина належить...

    6 Перевдягнувся на турецького вельможу...

    7 Пана Журдена посвятили в неіснуючий сан...

    8 На бенкет пан журден запросив...

    9 Маркіза Доримена закохана...

    10 У кінці комедії намічаються весілля...

    ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ:

    1 Зі словника літературознавчих термінів виписати визначення термінів "комедія","гумор","іронія","сатира","сарказм".

    2 Створити інсценізацію уривку комедії "Міщанин-шляхтич".






    УРОК 7.04.2020

    ТЕМА 3

     "Міщанин- хляхтич".Тематика і проблематика твору,його загальнолюдське значення.

    Основні образи комедії: пан Журден,пані Журден,граф Доронт,графиня Дорімена,Клеонт та ін.

                                                   Літературна вікторина.

    1) Якого кольору були штани і жупан пана Журдена?

    2) Скільки вчителів наймав пан Журден?

    3) Якої науки навчав пана Журдена філософ?

    4)Яке відкриття для пана Журдена зробив філософ?

    5) Як називається титул,що його одержав Журден після посвяти?Як він перекладається?

    6) Як звали служницю у домі пана Журдена?

    7) Кому з героїв належала ідея про візит турків?

    8) Хто виконував роль перекладача?

    9) Хто був переодягнений у вельможного турка?

    Домашне завдання:

    1. Знати проблематику комедії,її загальнолюдське значення. 

    2. Дібрати матеріал для характеристики пана Журдена,пані Журден,графа Доранта,графині Дорімени та ін.







    УРОК 1.04.2020

    ТЕМА 2

    Історичні умови,філофське та естетичне підгрунтя класицизму,

    Мольєр-майстер скласицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії. Історія створення комедії"Міщанин-шляхтич".

    Домашне завдання:

    1.Знати Історичні умови,філософське та естетичне підгрунтя класицизму.

    2.Скласти хронологічну таблицю життевого і творчого шляху Мольєра.

    3.Знати історію створення комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич"





    УРОК 31.03.2020

    ТЕМА 1

    Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві.Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки.

       І з лірики європейського бароко.Джон Донн(1572-1631).Напруга почуттів ліричного героя.Символіка.Поєтична мова.Луіс де Гонгора(1561-1627)."Галерник"

    Домашне завдання:

    1.Прочитати про бароко як добу й художній напрям (с.240-251).

    2.Знати представників європейського бароко.

    3.Познайомитися з біографією Джона Донна,Луіса де Гонгора.

    4.Виразно читати вірші та уміти йх характеризувати.


  • КАРАНТИН

     З 12.03 по 24.04. 2020 р. - Карантин


  • завдання під час карантину з 10.02 по 14.02.2020

    Завдання під час карантину з 10.02 по 14.02. 2020

    Написати твір-роздум на тему "Кохання сильніше за смерть" (За трагедією В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта")


  • Тема 3

  • Тема 4

  • Тема 5

  • Тема 6

  • Тема 8

    • Тема 9

      • Тема 10