Структура за темами

  • 5 -Б, 5-В кл. 23.10.2020

                  

            Літературна казка.Брати Грімм Яків та Вільям. Казка "Пані Метелиця".

            Моральні цінності у казці.

            Характеристика образів персонажів.

            

            Д.з.   У підручнику прочитати про життя та літературну діяльність братів Грімм.

                      Знати зміст казки "Пані Метелиця".

                       Уміти характеризувати образи героїв казки.

  • карантин 02.04 -5-А, 03.04-5-Б кл.

                               Тема уроку: 

                    Марина Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці"

                Чарівний світ літератури та мистецтва у вірші. Знайомі образи 

                 з прочитаних книг. Образ ліричної героїні, котра любить читати.

                               Завдання:

                    1. Виразно читати вірш

                     2. Обміняйтеся враженнями про вірш зі своїми друзями:

                          що нагадує вам цей вірш? Спогади, сповідь, запис у щоденнику?,

                          кого з літературних героїв ви впізнали?

                          чи було у вас таке захоплення, як у героїні цього вірша?

  • карантин 08.04. --5-А, 5-Б.кл.

              Тема уроку: Перевірка знань з теми "Сила творчої уяви. Л. Керролл, М. Цвєтаєва."

    Опрацюйте тести і визначте правильну відповідь.

                    Кожна правильна відповідь - 1 бал.

     

                       


       

  • карантин 09.04 -5-А, 10.04-5-Б кл.

           Тема; Туве Янсон "Капелюх чарівника"

                      Життя і творчість відомої сучасної фінської письменниці.

            Завдання: Уміти розповідати про письменницю та її твори.

                               Переглянути мультфільми за творами Туве Янсон.

                               Поділитися з друзями про власні враження від перегляду мультфільмів.

  • карантин 15.04. --5-А, 5-Б.кл.

           Тема : Туве Янсон Казка "Капелюх чарівника". Сюжет твору. Чарівність художнього світу казки.

            Завдання: Самоперевірка: після прочитання казки "Капелюх чарівника" відтворіть по пам'яті    

                               або за допомогою підручника ланцюжок подій, що відбулися в оселі Мумі-тролів.

                               Пишемо в робочий зошит. Я починаю, а ви продовжуєте. 

                   Діти вдень під час дощу гралися в схованки   --- троль сховався під капелюхом ---

                                Записану відповідь сфотографувати і відіслати у мій вайбер за номером

                                           0679078750

    Відповіді чекаю---- 5-А клас----четвер 16.04

                                     5-Б клас--- пятниця  17.04.

  • карантин 16.04 - 5-А. 17-5-Б кл.

        Тема:  Туве Янсон "Капелюх чарівника" Персонажі твору. Втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.

         Завдання: Твір прочитати до кінця ( хто не встиг),

                           В робочий зошит записати імена персонажів твору:

                              позитивні--------

                              негативні---------.

                           До наступної середи -22.04.- напишіть коротко в зошит, як ці прислівя

                            стосуються казки "Капелюх чарівника" ---- 1 - Материнська 

                                 любов щосвітанку сходить .

                            2 -Щастя й доброту в матері знайду.

                                                                                           

                            Оцінки отримаєте по вайберу (номер існує)

  • карантин 22. 04 - 5-А, 5-Б кл.

        Розвиток мовлення. 

            Завершити роботу над поясненням значення звязку поданих

              на попередньому уроці прислівїв із сюжетом казки "Капелюх чарівника."

            Звязок через вайбер . Чекаю результати на пятницю 24.04.

  • карантин 29.04 - 5-А, 5-Б кл.

       Тема: Підводимо підсумок нашого знайомства із казкою Т.Янсон "Капелюх чарівника"

                   .Літературна гра "Так чи ні"

                  1. Мумі -Тато читав уранці газету й був дуже задоволений її змістом------- ні 

                    2 Мумі-троль та його друзі знайшли капелюх і принесли для Тата---

                 3.Мама сказала, що Татові в капелюсі добре, але без нього - краще-----

                4. З капелюха зробили шпаківню-----

                5. Тато весь час займався тим, що писав вірші----

                6. У Нюхмумрика була єдина власність, яку він дуже цінував, - це губна гармонія----

                7. Дивні хмарки утворилися зі шматків паперу, які кинули в капелюх чарівника----

                8. Грізний Мурашиний Лев, потрапивши до капелюха, перетворився на їжачка----- 

                9. Мумі-троль, що сховався під капелюхом і довго там сидів, перетворився на гарненького хлопчика---

               10. Упізнав Мумі троля після перетворення лише його Тато-----

                11. Батьки Мумі троля вирішили знайти Чарівника і повернути капелюха------

                12. Чарівник був колекціонером коштовних каменів і шукав Королівський Рубін---

                       Форма  виконання:У робочому зошиті записати 

                          1-ні

                           2---

                           3--         і т.д...  вислати на вайбер

                                                                                                              

    • карантин 30..04 5-А кл.

           Шановні  5-ти класники! Твори зарубіжної літератури тісно переплітаються з творами мистецтва.

           А твори сучасних дитячих письменників дали поштовх кінорежисерам створити

            художні фільми та  мультфільми. Пропоную вам переглянути ваші улюблені, а після вихідних

            обмінятися враженнями. До слідуючої середи!!!



    • карантин 06.05. 5-А, 5-Б кл.

         Тема: Роальд Дал та його твір "Чарлі і шоколадна фабрика".

         Завдання: 1. Ознайомитися із життям і творчістю сучасного популярного англійського письменника Р. Дала.

                              Прочитати матеріал у підручнику, або використати Вікіпедію.

                           2. Прочитати казку "Чарлі і шоколадна фабрика." Скористатися підручником, або аудіокнигою.

                           

    • карантин 07.05- -5-А, 08.05-5-Б кл.

       Тема: Р. Дал "Чарлі і шоколадна фабрика".

                    Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі.

       Завдання: Для перевірки знання змісту повісті, поставте події у правильній послідовності. 

                         Запис зробіть у робочому зошиті.

                          

      1. Містер Віллі Вонка
      2. А ось і Чарлі
      3. Улампа-Лумпи
      4. Шоколпдний цех
      5. Верука в горіховому цеху
      6. Велика жуйкова машина
      7. Золоті квитки
      8. Телевізійно-шоколадний цех

    • карантин 13.05--5-А, 5-Б кл

         Тема: Р. Дал та його твір "Чарлі і шоколадна фабрика"   Персанажі твору.

          Завдання:  Виписати в робочий зошит імена персонажів повісті та уміти їх характеризувати.

           

           

      Запис у зошити

       

      Август Глуп (англ. Austus Gloop) — жадібний і ненажерливий хлопчик, «їжа — його улюблене заняття»;

       

      Верука Солт (англ. Veruka Solt) — розпещена дівчинка із сім’ї власників фабрики з переробці горіхів, звикла, щоб всі її примхи негайно виконували;

       

      Віолетта Борігард (англ. Violet Beauregarde) — дівчинка, що постійно жує жуйку, установила світовий рекорд — жує одну жуйку протягом трьох місяців;

       

      Майк Тіві (англ. Mike Teavee) — хлопчик, що зранку до ночі дивиться телевізор, шанувальник гангстерських бойовиків;

       

      Чарлі Бакет — головний герой цієї повісті.

       

      • карантин 14.05-5-А кл. 15.05 - 5-Б кл.

           Тема: Тестова контрольна робота " У колі  вірних друзів" за творчістю письменників Л. Керролла, М. Цвєтаєвої, 

                       Т.Янсон, Р. Дала.

      • карантин 20.05.- 5-А, 5-Б кл.

                Тема: Повторення вивченого матеріалу.

                 Завдання: Виписати в зошит вивчені за рік твори зарубіжних авторів.

                                   Зробити в зошиті запис - Мій улюблений твір - -----------

                                    назвати автора і назву.