карантин 5-Б, 5-В --19.01.
Тема уроку: Ернест Сетон- Томпсон. Оповідання "Лобо"
Авторські спостереження за світом природи.
Д.З. Прочитати в підручнику статтю про життя і творчість Е.Сетона- Томпсона.
Читати оповідання "Лобо"
Тема уроку: Ернест Сетон- Томпсон. Оповідання "Лобо"
Авторські спостереження за світом природи.
Д.З. Прочитати в підручнику статтю про життя і творчість Е.Сетона- Томпсона.
Читати оповідання "Лобо"
Тема уроку:
Утвердження любові до всього живого в оповіданні "Лобо"
Завдання:
1. Читати оповідання "Лобо"
2. Обміняйтеся враженнями про прочитане оповідання зі своїми друзями:
,
Тема уроку: Перевірка знань з теми "Сила творчої уяви. Л. Керролл, М. Цвєтаєва."
Опрацюйте тести і визначте правильну відповідь.
Кожна правильна відповідь - 1 бал.
Тема; Туве Янсон "Капелюх чарівника"
Життя і творчість відомої сучасної фінської письменниці.
Завдання: Уміти розповідати про письменницю та її твори.
Переглянути мультфільми за творами Туве Янсон.
Поділитися з друзями про власні враження від перегляду мультфільмів.
Тема : Туве Янсон Казка "Капелюх чарівника". Сюжет твору. Чарівність художнього світу казки.
Завдання: Самоперевірка: після прочитання казки "Капелюх чарівника" відтворіть по пам'яті
або за допомогою підручника ланцюжок подій, що відбулися в оселі Мумі-тролів.
Пишемо в робочий зошит. Я починаю, а ви продовжуєте.
Діти вдень під час дощу гралися в схованки --- троль сховався під капелюхом ---
Записану відповідь сфотографувати і відіслати у мій вайбер за номером
0679078750
Відповіді чекаю---- 5-А клас----четвер 16.04
5-Б клас--- пятниця 17.04.
Тема: Туве Янсон "Капелюх чарівника" Персонажі твору. Втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.
Завдання: Твір прочитати до кінця ( хто не встиг),
В робочий зошит записати імена персонажів твору:
позитивні--------
негативні---------.
До наступної середи -22.04.- напишіть коротко в зошит, як ці прислівя
стосуються казки "Капелюх чарівника" ---- 1 - Материнська
любов щосвітанку сходить .
2 -Щастя й доброту в матері знайду.
Оцінки отримаєте по вайберу (номер існує)
Розвиток мовлення.
Завершити роботу над поясненням значення звязку поданих
на попередньому уроці прислівїв із сюжетом казки "Капелюх чарівника."
Звязок через вайбер . Чекаю результати на пятницю 24.04.
Тема: Підводимо підсумок нашого знайомства із казкою Т.Янсон "Капелюх чарівника"
.Літературна гра "Так чи ні"
1. Мумі -Тато читав уранці газету й був дуже задоволений її змістом------- ні
2 Мумі-троль та його друзі знайшли капелюх і принесли для Тата---
3.Мама сказала, що Татові в капелюсі добре, але без нього - краще-----
4. З капелюха зробили шпаківню-----
5. Тато весь час займався тим, що писав вірші----
6. У Нюхмумрика була єдина власність, яку він дуже цінував, - це губна гармонія----
7. Дивні хмарки утворилися зі шматків паперу, які кинули в капелюх чарівника----
8. Грізний Мурашиний Лев, потрапивши до капелюха, перетворився на їжачка-----
9. Мумі-троль, що сховався під капелюхом і довго там сидів, перетворився на гарненького хлопчика---
10. Упізнав Мумі троля після перетворення лише його Тато-----
11. Батьки Мумі троля вирішили знайти Чарівника і повернути капелюха------
12. Чарівник був колекціонером коштовних каменів і шукав Королівський Рубін---
Форма виконання:У робочому зошиті записати
1-ні
2---
3-- і т.д... вислати на вайбер
Шановні 5-ти класники! Твори зарубіжної літератури тісно переплітаються з творами мистецтва.
А твори сучасних дитячих письменників дали поштовх кінорежисерам створити
художні фільми та мультфільми. Пропоную вам переглянути ваші улюблені, а після вихідних
обмінятися враженнями. До слідуючої середи!!!
Тема: Роальд Дал та його твір "Чарлі і шоколадна фабрика".
Завдання: 1. Ознайомитися із життям і творчістю сучасного популярного англійського письменника Р. Дала.
Прочитати матеріал у підручнику, або використати Вікіпедію.
2. Прочитати казку "Чарлі і шоколадна фабрика." Скористатися підручником, або аудіокнигою.
Тема: Р. Дал "Чарлі і шоколадна фабрика".
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі.
Завдання: Для перевірки знання змісту повісті, поставте події у правильній послідовності.
Запис зробіть у робочому зошиті.
Тема: Р. Дал та його твір "Чарлі і шоколадна фабрика" Персанажі твору.
Завдання: Виписати в робочий зошит імена персонажів повісті та уміти їх характеризувати.
Запис у зошити
Август Глуп (англ. Austus Gloop) — жадібний і ненажерливий хлопчик, «їжа — його улюблене заняття»;
Верука Солт (англ. Veruka Solt) — розпещена дівчинка із сім’ї власників фабрики з переробці горіхів, звикла, щоб всі її примхи негайно виконували;
Віолетта Борігард (англ. Violet Beauregarde) — дівчинка, що постійно жує жуйку, установила світовий рекорд — жує одну жуйку протягом трьох місяців;
Майк Тіві (англ. Mike Teavee) — хлопчик, що зранку до ночі дивиться телевізор, шанувальник гангстерських бойовиків;
Чарлі Бакет — головний герой цієї повісті.
Тема: Тестова контрольна робота " У колі вірних друзів" за творчістю письменників Л. Керролла, М. Цвєтаєвої,
Т.Янсон, Р. Дала.
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Завдання: Виписати в зошит вивчені за рік твори зарубіжних авторів.
Зробити в зошиті запис - Мій улюблений твір - -----------
назвати автора і назву.