Структура за темами

  • Загальне

    • УРОК 39 (06 – 10 лютого)

      Тема. Поняття милозвучності. Чергування у-в, і-й як засіб милозвучності.

      Завдання до уроку

      1.    Ознайомтеся з матеріалами ВШО (Тема 5. Урок 24. «Орфоепічна помилка. Милозвучність. Чергування у – в, і – й як засіб милозвучності»).

      1)    Перегляньте навчальне відео.

      2)    Виконайте тестові завдання для самоперевірки.

      2.    Повторіть правила чергування у – в, і – й. Для цього скористайтеся опорним конспектом (ОК).

      3.    Виконайте вправу 261 з підручника (усно).

      4.    Виконайте вправу 264 (3) з підручника (письмово).


    • ІІ семестр

      • УРОК 52 (23 – 27 січня)

        Тема. Складання конспекту тексту наукового стилю (практично).

        Завдання до уроку

        1.    Опрацюйте матеріал «Конспект уроку. Науковий стиль; його особливості». Законспектуйте його.

        2.    Укладіть конспект (текстовий або з використанням схем, таблиць) до теми уроку «Зміни приголосних при додаванні суфіксів -ськ-, -ств-» (І варіант); «Спрощення у групах приголосних» (ІІ варіант). Обов’язково вкажіть винятки, що стосуються правил, які ви опрацьовували.

        Поділіться фотографіями своїх конспектів у спільній групі Viber з української мови та літератури.

        3.    Вивчіть опрацьований матеріал. Підготуйтеся до його представлення перед однокласниками.

        Бажаю успіху!!!


        Увага! Виконані домашні завдання надішліть своєму вчителю для перевірки в день проведення уроку!



      • УРОК 51 (23 – 27 січня)

        Тема. Чергування і зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення.

        Завдання до уроку

        1.      Опрацюйте матеріал параграфа 34, розгляньте таблиці на сторінках 103 – 104.

        2.      Перегляньте навчальні відео ВШО з теми «Чергування голосних і приголосних звуків. Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення» (тема 6, урок 8) та опрацюйте конспекти уроків.

        https://youtu.be/MKJlxNaHXsI

        https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Ukrainian-language-10th-grade+2020/courseware/d888522e073b4cfc8baa2b3edd79beef/5d4c18a5e7fe4fadb7b8a5391d79d621/?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BUkrainian-language-10th-grade%2B2020%2Btype%40sequential%2Bblock%405d4c18a5e7fe4fadb7b8a5391d79d621

        Дайте тестові завдання для самоперевірки в уроці ВШО.

        Виконайте вправи 355 та 361 (письмово).

        Домашнє завдання.

        Повторити матеріал параграфа 34; уміти давати відповіді на питання до уроку. Виконати вправи 363 та 367.

        Бажаю успіху!!!


        Увага! Виконані домашні завдання надішліть своєму вчителю для перевірки в день проведення уроку!


        • УРОК 50 (23 – 27 січня)

          Тема. Чергування голосних звуків.

          Завдання до уроку

          1.      Опрацюйте матеріал параграфа 33, розгляньте таблиці на сторінці 100.

          2.      Перегляньте навчальні відео ВШО з теми «Чергування голосних і приголосних звуків. Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення» (тема 6, урок 8) та опрацюйте конспекти уроків.

          https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Ukrainian-language-10th-grade+2020/courseware/d888522e073b4cfc8baa2b3edd79beef/5d4c18a5e7fe4fadb7b8a5391d79d621/?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BUkrainian-language-10th-grade%2B2020%2Btype%40sequential%2Bblock%405d4c18a5e7fe4fadb7b8a5391d79d621

          Дайте відповіді на запитання:

          1.    Що таке чергування?

          2.    Де саме (у яких частинах слова) можуть відбуватися чергування?

          3.    Які є типи чергувань?

          4.    Яка різниця між позиційними та історичними чергуваннями?

          5.    Які звуки (голосні чи приголосні) можуть чергуватися?

          6.    Які є найпоширеніші чергування?

          Виконайте вправи 349, 350, 351 та 353 (письмово).

          Домашнє завдання.

          Опрацювати матеріал параграфа 33; уміти давати відповіді на питання до уроку. Виконати вправи 352 (І) та 257.

          Бажаю успіху!!!


          Увага! Виконані домашні завдання надішліть своєму вчителю для перевірки в день проведення уроку!



          • УРОК 47. 10 – Б (18 січня)

            Тема. Орфограма. Принципи української орфографії. Орфографічний словник. Орфографічна помилка. Літери на позначення ненаголошених е, и в корені слова.
            Завдання до уроку
            Перегляньте навчальні відео ВШО з теми «Українська мова. Орфограма. Орфографічна помилка. Принципи української орфографії» (тема 6, урок 4)
            та «Ненаголошені е, и в корені слова» (тема 6, урок 5) та опрацюйте конспекти уроків.
            https://youtu.be/crkZ4J6p8nk

            Дайте відповіді на запитання:
            ·      Що таке орфограма?
            ·      Які орфограми називаються буквеними, а які небуквеними?
            ·      Що таке орфографічна помилка?
            ·      Які є принципи української орфографії?
            ·      У чому полягає особливість написання слів за кожним із принципів української орфографії. 
            Виконайте письмово вправу 318 відповідно до завдання в підручнику.
            ·      Складіть і опорний конспект (або таблицю) до теми «Правопис ненаголошених е, и». 
            Виконайте вправу 327 (згрупуйте слова відповідно до правил, які обґрунтовують їх написання, та використайте ці слова як приклади до свого опорного конспекту)
            .
            ·      Творче завдання. Складіть і запишіть невелике висловлення на тему «Маленька перемога над собою робить людину набагато сильнішою». Ви можете скористатися матеріалом вправи 323 та цитатами на сторінці 94.

            Бажаю успіху!!!


            • 10 – Б клас. 15 листопада 2022 року

              Тема. Лексичні та фразеологічні синоніми, антоніми. Синонімічне багатство української мови.


              1. Пригадайте теоретичний матеріал з теми «Синоніми. Антоніми. Фразеологічні синоніми та антоніми». Для цього перейдіть за покликаннями:
              https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/10-klas/poniattia-normi-v-suchasnii-ukrayinskii-literaturnii-movi-326692/leksichni-i-frazeologichni-sinonimi-antonimi-sinonimichne-bagatstvo-ukra_-327029/re-a782d002-b1b2-4ce0-be07-86b1bebfe71e
              https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/10-klas/poniattia-normi-v-suchasnii-ukrayinskii-literaturnii-movi-326692/leksichni-i-frazeologichni-sinonimi-antonimi-sinonimichne-bagatstvo-ukra_-327029/re-82fbd7ab-2f6d-4c14-afa3-63a949b8da92
              https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/10-klas/poniattia-normi-v-suchasnii-ukrayinskii-literaturnii-movi-326692/leksichni-i-frazeologichni-sinonimi-antonimi-sinonimichne-bagatstvo-ukra_-327029/re-676ce271-6a84-4748-be0b-9bed04517173
              2. Виконайте практичні завдання з теми.
              1) Згрупуйте подані фразеологізми-синоніми відповідно до їх значення:
              ·       «швидко зникнути»;
              ·       «безслідно зникнути»;
              ·       «викривати»;
              ·       «мовчати»;
              ·       «тривожитися»;
              ·       «коритися»;
              ·       «перебільшувати»;
              ·       «багато»;
              ·       «мати досвід».
              Не знаходити місця; як піску морського; летіти стрімголов; згущувати фарби; справляти мовчанку; нестися щодуху; ходити по струні; поминай як звали; зуби з’їсти; бувати в бувальцях; розкривати карти; тільки й бачили; кури не клюють; не зронити ні слова; і слід захолонув; сидіти як на голках; хоч греблю гати; тримати язика за зубами; пройти крізь вогонь і воду;  ходити в шорах; робити з мухи слона; і сліду не лишилося; змотувати вудки; показувати п’яти; собаку з’їсти; прикусити язика; виводити на чисту воду; води в рот набрати; зривати маску; мати страх на душі.
              2) Запишіть фразеологізми-антоніми парами. У дужках вкажіть їх лексичні відповідники.

              у рот води набрати

              на ладан дише

              справляти реготи

              рукою подати

              гнути спину

              ударити лихом об землю

              жити як кішка з собакою

              перебиватися з хліба на воду

              кури не клюють

              з рідного батька здере

              жити душа в душу

              ні за холодну воду не братися

              ревма ревти

              повісити носа

              за тридев’ять земель

              останнє віддасть

              як кіт наплакав

              теревені правити

              жити на широку ногу

              кров з молоком