Структура за темами

  • 27 лютого 2025 року (для учнів 10 - А та 10 - Б класів)

    Тема. Есе. Види есе, вимоги до його написання.

    Завдання до уроку

    1.    Перегляньте уважно навчальне відео (Тема 3. Урок 12. «Есе. Види есе, вимоги до його написання») на платформі «Всеукраїнської школи онлайн»

    та опрацюйте додаткові навчальні матеріали.

    2.    Ознайомтеся із вимогами до написання есе у форматі ЗНО. Для цього перейдіть за посиланнями

    3.    Напишіть есе на одну із запропонованих тем: «Моє бачення сучасної школи», «Чого варто уникати в спілкуванні», «Ціна недбалості», «Гаджети чи реальне спілкування?».

    Обсяг роботи - орієнтовно 2 сторінки.

    Бажаю успіху! 



    • УРОК 47. 10 – Б (10 січня)

      Тема. Орфограма. Принципи української орфографії. Орфографічний словник. Орфографічна помилка. Літери на позначення ненаголошених е, и в корені слова.
      Завдання до уроку
      Перегляньте навчальні відео ВШО з теми «Українська мова. Орфограма. Орфографічна помилка. Принципи української орфографії» (тема 6, урок 4)
      та «Ненаголошені е, и в корені слова» (тема 6, урок 5) та опрацюйте конспекти уроків.
      https://youtu.be/crkZ4J6p8nk

      Дайте відповіді на запитання:
      ·      Що таке орфограма?
      ·      Які орфограми називаються буквеними, а які небуквеними?
      ·      Що таке орфографічна помилка?
      ·      Які є принципи української орфографії?
      ·      У чому полягає особливість написання слів за кожним із принципів української орфографії. 
      Виконайте письмово вправу 318 відповідно до завдання в підручнику.
      ·      Складіть і опорний конспект (або таблицю) до теми «Правопис ненаголошених е, и». 
      Виконайте вправу 327 (згрупуйте слова відповідно до правил, які обґрунтовують їх написання, та використайте ці слова як приклади до свого опорного конспекту)
      .
      ·      Творче завдання. Складіть і запишіть невелике висловлення на тему «Маленька перемога над собою робить людину набагато сильнішою». Ви можете скористатися матеріалом вправи 323 та цитатами на сторінці 94.

      Бажаю успіху!!!


      • УРОК 51 (23 – 27 січня)

        Тема. Чергування і зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення.

        Завдання до уроку

        1.      Опрацюйте матеріал параграфа 34, розгляньте таблиці на сторінках 103 – 104.

        2.      Перегляньте навчальні відео ВШО з теми «Чергування голосних і приголосних звуків. Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення» (тема 6, урок 8) та опрацюйте конспекти уроків.

        https://youtu.be/MKJlxNaHXsI

        https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Ukrainian-language-10th-grade+2020/courseware/d888522e073b4cfc8baa2b3edd79beef/5d4c18a5e7fe4fadb7b8a5391d79d621/?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BUkrainian-language-10th-grade%2B2020%2Btype%40sequential%2Bblock%405d4c18a5e7fe4fadb7b8a5391d79d621

        Дайте тестові завдання для самоперевірки в уроці ВШО.

        Виконайте вправи 355 та 361 (письмово).

        Домашнє завдання.

        Повторити матеріал параграфа 34; уміти давати відповіді на питання до уроку. Виконати вправи 363 та 367.

        Бажаю успіху!!!


        Увага! Виконані домашні завдання надішліть своєму вчителю для перевірки в день проведення уроку!


        • УРОК 50 (23 – 27 січня)

          Тема. Чергування голосних звуків.

          Завдання до уроку

          1.      Опрацюйте матеріал параграфа 33, розгляньте таблиці на сторінці 100.

          2.      Перегляньте навчальні відео ВШО з теми «Чергування голосних і приголосних звуків. Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення» (тема 6, урок 8) та опрацюйте конспекти уроків.

          https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Ukrainian-language-10th-grade+2020/courseware/d888522e073b4cfc8baa2b3edd79beef/5d4c18a5e7fe4fadb7b8a5391d79d621/?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BUkrainian-language-10th-grade%2B2020%2Btype%40sequential%2Bblock%405d4c18a5e7fe4fadb7b8a5391d79d621

          Дайте відповіді на запитання:

          1.    Що таке чергування?

          2.    Де саме (у яких частинах слова) можуть відбуватися чергування?

          3.    Які є типи чергувань?

          4.    Яка різниця між позиційними та історичними чергуваннями?

          5.    Які звуки (голосні чи приголосні) можуть чергуватися?

          6.    Які є найпоширеніші чергування?

          Виконайте вправи 349, 350, 351 та 353 (письмово).

          Домашнє завдання.

          Опрацювати матеріал параграфа 33; уміти давати відповіді на питання до уроку. Виконати вправи 352 (І) та 257.

          Бажаю успіху!!!


          Увага! Виконані домашні завдання надішліть своєму вчителю для перевірки в день проведення уроку!