Українська мова.
1 С. 1-5
|
|
Ознайомлення з букварем. Тема для спілкування: «Правила поведінки на уроці» |
З увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них; Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення; Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів |
2 С. 6-7
|
|
Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу) |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; Формування і розвиток навички письма; Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого |
3 С. 8-9 |
|
Слова, які відповідають на питання що? Тема для спілкування: «Навчальне приладдя» |
Відповідає на запитання що? за змістом прослуханого; Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення Уважно слухає співрозмовника й адекватно відповідає на |
4 С. 10 |
|
Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч) |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції Формування і розвиток навички письма. |
5 С. 11-12 |
|
Слова, які відповідають на питання хто? Тема для спілкування: «Сім’я» |
Відповідає на запитання хто? за змістом прослуханого; Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення; Розповідає про свої
враження від прослуханих / |
6 С. 13 |
|
Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Зображення геометричних фігур (без уживання термінів) у рядку |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції. Формування і розвиток навички письма. |
7 С. 14-15 |
|
Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Тема для спілкування: «Правила дорожнього руху» |
Відповідає на питання який? за змістом прослуханого; Бере участь в обговоренні змісту і форми медіапродуктів |