Українська мова.

1

С. 1-5

 

 

Ознайомлення з букварем. Тема для спілкування: «Правила поведінки на уроці»

 З увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них;

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення;

Сприймає зміст і форму простих медіапродуктів                  

2

С. 6-7

 

 

Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу)

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції;

Формування і розвиток навички письма;

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого

3

С. 8-9

 

 

Слова, які відповідають на питання що? Тема для спілкування: «Навчальне приладдя»

Відповідає на запитання що? за змістом прослуханого;

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення

Уважно слухає співрозмовника й адекватно відповідає на
його запитання

4

С. 10

 

 

Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч)

Виконує навчальні  та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції

Формування і розвиток навички письма.

5

С. 11-12

 

 

Слова, які відповідають на питання хто? Тема для спілкування: «Сім’я»

Відповідає на запитання хто? за змістом прослуханого;

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення;

Розповідає про свої враження від прослуханих /
переглянутих медіапродуктів
.

6

С. 13

 

 

Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Зображення геометричних фігур (без уживання термінів) у рядку

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно прослуханої інструкції.

Формування і розвиток навички письма.

7

С. 14-15

 

 

Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Тема для спілкування: «Правила дорожнього руху»

Відповідає на питання який? за змістом прослуханого;

Бере участь в обговоренні змісту і форми медіапродуктів