Математика
1. |
|
Лічба об’єктів. |
Учень/учениця розпізнає форму оточуючих предметів; розрізняє геометричні фігури — круг, многокутник (трикутник, чотирикутник), куб, кулю, циліндр; розпізнає і описує предмети за їх формою; будує многокутники із підручного матеріалу; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; моделює геометричні фігури |
2. |
|
Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи. Лічба. |
Учень/учениця розпізнає форму оточуючих предметів; знає спільні та відмінні ознаки предметів; розрізняє геометричні фігури — пряма, крива, ламана лінія; розпізнає і описує предмети за їх формою; будує геометричні фігури із підручного матеріалу; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур моделює геометричні фігури |
3. |
|
Ознаки та властивості предметів. Форма, розмір, колір. |
Учень/учениця знає ознаки та властивості предметів; розпізнає предмети за формою, розміром, кольором; об’єднує об’єкти у групи за певною ознакою; співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; моделює геометричні фігури |
4. |
|
Розміщення предметів. Більший, менший. Лічба. |
Учень/учениця розпізнає способи розміщення предметів; порівнює предмети за величиною (більший – менший); розпізнає і описує предмети за їх формою; вміє лічити у межах 10; реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; моделює геометричні фігури |