Структура за темами

  • Загальне

  • ІІ семестр

    • УРОК 39 (06 – 10 лютого)

      Тема. Поняття милозвучності. Чергування у-в, і-й як засіб милозвучності.

      Завдання до уроку

      1.    Ознайомтеся з матеріалами ВШО (Тема 5. Урок 24. «Орфоепічна помилка. Милозвучність. Чергування у – в, і – й як засіб милозвучності»).

      1)    Перегляньте навчальне відео.

      2)    Виконайте тестові завдання для самоперевірки.

      2.    Повторіть правила чергування у – в, і – й. Для цього скористайтеся опорним конспектом (ОК).

      3.    Виконайте вправу 261 з підручника (усно).

      4.    Виконайте вправу 264 (3) з підручника (письмово).


    • УРОК 38 (30 січня – 03 лютого)

      Тема. Складання конспекту тексту наукового стилю (практично).

      Завдання до уроку

      1.    Опрацюйте матеріал «Конспект уроку. Науковий стиль; його особливості». Законспектуйте його.

      2.    Укладіть конспект (текстовий або з використанням схем, таблиць) до теми уроку «Зміни приголосних при додаванні суфіксів -ськ-, -ств-» (І варіант); «Спрощення у групах приголосних» (ІІ варіант). Обов’язково вкажіть винятки, що стосуються правил, які ви опрацьовували.

      Поділіться фотографіями своїх конспектів у спільній групі Viber з української мови та літератури.

      3.    Вивчіть опрацьований матеріал. Підготуйтеся до його представлення перед однокласниками.

      Бажаю успіху!!!


      Увага! Виконані домашні завдання надішліть своєму вчителю для перевірки в день проведення уроку!


    • УРОК 36 (23 – 27 січня)

      Тема. Чергування і зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення.

      Завдання до уроку

      1.      Опрацюйте матеріал параграфа 34, розгляньте таблиці на сторінках 103 – 104.

      2.      Перегляньте навчальні відео ВШО з теми «Чергування голосних і приголосних звуків. Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення» (тема 6, урок 8) та опрацюйте конспекти уроків.

      https://youtu.be/MKJlxNaHXsI

      https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Ukrainian-language-10th-grade+2020/courseware/d888522e073b4cfc8baa2b3edd79beef/5d4c18a5e7fe4fadb7b8a5391d79d621/?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BUkrainian-language-10th-grade%2B2020%2Btype%40sequential%2Bblock%405d4c18a5e7fe4fadb7b8a5391d79d621

      Дайте тестові завдання для самоперевірки в уроці ВШО.

      Виконайте вправи 355 та 361 (письмово).

      Домашнє завдання.

      Повторити матеріал параграфа 34; уміти давати відповіді на питання до уроку. Виконати вправи 363 та 367.

      Бажаю успіху!!!


      Увага! Виконані домашні завдання надішліть своєму вчителю для перевірки в день проведення уроку!


      • УРОК 35 (23 – 27 січня)

        Тема. Чергування голосних звуків.

        Завдання до уроку

        1.      Опрацюйте матеріал параграфа 33, розгляньте таблиці на сторінці 100.

        2.      Перегляньте навчальні відео ВШО з теми «Чергування голосних і приголосних звуків. Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення» (тема 6, урок 8) та опрацюйте конспекти уроків.

        https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Ukrainian-language-10th-grade+2020/courseware/d888522e073b4cfc8baa2b3edd79beef/5d4c18a5e7fe4fadb7b8a5391d79d621/?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BUkrainian-language-10th-grade%2B2020%2Btype%40sequential%2Bblock%405d4c18a5e7fe4fadb7b8a5391d79d621

        Дайте відповіді на запитання:

        1.    Що таке чергування?

        2.    Де саме (у яких частинах слова) можуть відбуватися чергування?

        3.    Які є типи чергувань?

        4.    Яка різниця між позиційними та історичними чергуваннями?

        5.    Які звуки (голосні чи приголосні) можуть чергуватися?

        6.    Які є найпоширеніші чергування?

        Виконайте вправи 349, 350, 351 та 353 (письмово).

        Домашнє завдання.

        Опрацювати матеріал параграфа 33; уміти давати відповіді на питання до уроку. Виконати вправи 352 (І) та 357.

        Бажаю успіху!!!


        Увага! Виконані домашні завдання надішліть своєму вчителю для перевірки в день проведення уроку!




        • Урок 34. (16 – 20 січня)

          Тема. Апостроф. Позначення м’якості приголосних.

          Завдання до уроку
          Перегляньте навчальні відео ВШО з теми «Апостроф. Повторення вивченого в І семестрі» (тема 6, урок 6)
          6, урок 6) та «Позначення м’якості приголосних» (тема 6, урок 7), опрацюйте конспекти уроків
          6, урок 6) та «Позначення м’якості приголосних» (тема 6, урок 7), опрацюйте конспекти уроків
          6, урок 6) та «Позначення м’якості приголосних» (тема 6, урок 7), опрацюйте конспекти уроків
          https://lms.e-school.net.ua/asset-v1:UIED+Ukrainian-language-10th-grade+2020+type@asset+block@10_клас._Украі_нська_мова._Урок_6.pdf

          https://lms.e-school.net.ua/asset-v1:UIED+Ukrainian-language-10th-grade+2020+type@asset+block@10_клас._Украі_нська_мова._Урок_7.pdf.
          Виконайте письмово завдання, що містяться в конспектах уроків (обов’язково) та тестові завдання для самоперевірки (за бажанням).
          Бажаю успіху!!!
           
          Домашнє завдання.
          Повторити матеріал параграфа 32, уміти пояснювати вживання апострофа та мякого знака;виконати вправи 341, 344 (письмово).



          • Урок 33. (16 – 20 січня)

            Тема. Орфограма. Принципи української орфографії. Орфографічний словник. Орфографічна помилка. Літери на позначення ненаголошених е, и в корені слова.

            Завдання до уроку
            Перегляньте навчальні відео ВШО з теми «Українська мова. Орфограма. Орфографічна помилка. Принципи української орфографії» (тема 6, урок 4)
            та «Ненаголошені е, и в корені слова» (тема 6, урок 5) урок 5) та опрацюйте конспекти уроків.
             
            Дайте відповіді на запитання:
            ·      Що таке орфограма?
            ·      Які орфограми називаються буквеними, а які небуквеними?
            ·      Що таке орфографічна помилка?
            ·      Які є принципи української орфографії?
            ·      У чому полягає особливість написання слів за кожним із принципів української орфографії. Виконайте письмово вправу 318 відповідно до завдання в підручнику.
            ·      Складіть і опорний конспект (або таблицю) до теми «Правопис ненаголошених е, и». Виконайте вправу 327 (згрупуйте слова відповідно до правил, які обґрунтовують їх написання, та використайте ці слова як приклади до свого опорного конспекту).
            ·      Творче завдання. Складіть і запишіть невелике висловлення на тему «Маленька перемога над собою робить людину набагато сильнішою». Ви можете скористатися матеріалом вправи 323 та цитатами на сторінці 94.
            https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Ukrainian-language-10th-grade+2020/courseware/d888522e073b4cfc8baa2b3edd79beef/99ee0a6a8feb461fb286e2e4532863fa/?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BUkrainian-language-10th-grade%2B2020%2Btype%40sequential%2Bblock%4099ee0a6a8feb461fb286e2e4532863fa


            https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+Ukrainian-language-10th-grade+2020/courseware/d888522e073b4cfc8baa2b3edd79beef/881a3a9daee549c4a4d125d5fde6fdec/?activate_block_id=block-v1%3AUIED%2BUkrainian-language-10th-grade%2B2020%2Btype%40sequential%2Bblock%40881a3a9daee549c4a4d125d5fde6fdec

            Бажаю успіху!!!


            Домашнє завдання
            Повторити матеріал параграфів 29 - 31; виконати вправи 321, 330 (обов'язково), вправу 312 (за бажанням).