Структура за темами
- Загальне
- Підручник з української мови. 10 клас. Профільний рівень
Підручник з української мови. 10 клас. Профільний рівень
- Тест "Частини мови"
Тест "Частини мови"
Виконайте тестові завдання у форматі НМТ з теми "Частини мови"..
Тривалість виконання завдань - 40 хвилин.
Максимальна оцінка - 12 балів.
- 24 січня 2024 року
24 січня 2024 року
Домашнє завдання
Тема. Лексичні та фразеологічні синоніми, антоніми. Синонімічне багатство української мови.
1. Пригадайте теоретичний матеріал з теми «Синоніми. Антоніми. Фразеологічні синоніми та антоніми». Для цього перейдіть за покликаннями:
https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/10-klas/poniattia-normi-v-suchasnii-ukrayinskii-literaturnii-movi-326692/leksichni-i-frazeologichni-sinonimi-antonimi-sinonimichne-bagatstvo-ukra_-327029/re-a782d002-b1b2-4ce0-be07-86b1bebfe71e
https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/10-klas/poniattia-normi-v-suchasnii-ukrayinskii-literaturnii-movi-326692/leksichni-i-frazeologichni-sinonimi-antonimi-sinonimichne-bagatstvo-ukra_-327029/re-82fbd7ab-2f6d-4c14-afa3-63a949b8da92
https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/10-klas/poniattia-normi-v-suchasnii-ukrayinskii-literaturnii-movi-326692/leksichni-i-frazeologichni-sinonimi-antonimi-sinonimichne-bagatstvo-ukra_-327029/re-676ce271-6a84-4748-be0b-9bed04517173
2. Виконайте практичні завдання з теми.
1) Згрупуйте подані фразеологізми-синоніми відповідно до їх значення:
· «швидко зникнути»;
· «безслідно зникнути»;
· «викривати»;
· «мовчати»;
· «тривожитися»;
· «коритися»;
· «перебільшувати»;
· «багато»;
· «мати досвід».
Не знаходити місця; як піску морського; летіти стрімголов; згущувати фарби; справляти мовчанку; нестися щодуху; ходити по струні; поминай як звали; зуби з’їсти; бувати в бувальцях; розкривати карти; тільки й бачили; кури не клюють; не зронити ні слова; і слід захолонув; сидіти як на голках; хоч греблю гати; тримати язика за зубами; пройти крізь вогонь і воду; ходити в шорах; робити з мухи слона; і сліду не лишилося; змотувати вудки; показувати п’яти; собаку з’їсти; прикусити язика; виводити на чисту воду; води в рот набрати; зривати маску; мати страх на душі.
2) Запишіть фразеологізми-антоніми парами. У дужках вкажіть їх лексичні відповідники.у рот води набрати
на ладан дише
справляти реготи
рукою подати
гнути спину
ударити лихом об землю
жити як кішка з собакою
перебиватися з хліба на воду
кури не клюють
з рідного батька здере
жити душа в душу
ні за холодну воду не братися
ревма ревти
повісити носа
за тридев’ять земель
останнє віддасть
як кіт наплакав
теревені правити
жити на широку ногу
кров з молоком
- Посилання на уроки української мови та літератури для учнів 10 – Г класу
Посилання на уроки української мови та літератури для учнів 10 – Г класу
Посилання на уроки української мови та літератури для учнів 10 – Г класу http://meet.google.com/eii-cvgj-xzi
- УРОК 72 (07 лютого)
УРОК 72 (07 лютого)
Тема. Складання конспекту тексту наукового стилю (практично).
Завдання до уроку
1. Опрацюйте матеріал «Конспект уроку. Науковий стиль; його особливості». Законспектуйте його.
2. Укладіть конспект (текстовий або з використанням схем, таблиць) до теми уроку «Зміни приголосних при додаванні суфіксів -ськ-, -ств-» (І варіант); «Спрощення у групах приголосних» (ІІ варіант). Обов’язково вкажіть винятки, що стосуються правил, які ви опрацьовували.
Поділіться фотографіями своїх конспектів у спільній групі Viber з української мови та літератури.
3. Вивчіть опрацьований матеріал. Підготуйтеся до його представлення перед однокласниками.
Бажаю успіху!!!
Увага! Виконані домашні завдання надішліть своєму вчителю для перевірки в день проведення уроку!
- УРОК 68 (27 січня)
УРОК 68 (27 січня)
Тема. Правопис префіксів з-, с-, зі-; пре-, при-, прі-.
Завдання до уроку
1. Опрацювати зміст параграфа 36 «Орфограми в префіксах та суфіксах» (С. 179 – 181).
2. Опрацювати таблицю «Правопис префіксів пре-, при-, прі-»
3. Виконати вправи 279, 280 та 278.
- 10 – Г клас. 11 жовтня 2022 року
10 – Г клас. 11 жовтня 2022 року
Тема. Поняття милозвучності. Чергування у-в, і-й як засіб милозвучності.
Завдання до уроку
1. Ознайомтеся з матеріалами ВШО (Тема 5. Урок 24. «Орфоепічна помилка. Милозвучність. Чергування у – в, і – й як засіб милозвучності»).
1) Перегляньте навчальне відео.
2) Виконайте тестові завдання для самоперевірки.
2. Опрацюйте матеріал параграфа 14; повторіть правила чергування у – в, і – й. Для цього скористайтеся опорним конспектом (ОК).
3. Виконайте вправу 100 з підручника (усно).
4. Виконайте вправи 101, 102 з підручника (письмово).
- 10 – Г клас. 13 жовтня 2022 року (2 уроки)
10 – Г клас. 13 жовтня 2022 року (2 уроки)
Тема. Чергування [о] та [е] з [і]. Чергування [о] і [е] з нулем звука. Чергування [о] з [е] після [ж], [ч], [ш], [дж] та [й].
Завдання до уроку
1. Перегляньте навчальне відео за посиланням
2. Опрацюйте матеріал параграфа 14
3. Ознайомтеся з матеріалами презентації «Основні чергування голосних та приголосних звуків при словозміні та словотворенні»; стисло законспектуйте матеріал.
4. Виконати вправи 92 та 98 письмово; записати, які чергування звуків відбуваються при словозміні чи словотворенні в словах.
- Тема 11
Тема 11